دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی کریمی پس از چند هفته مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس در نهایت برای همراهی این تیم با عباس انصاریفرد به توافق نرسید تا به فکر تیم دیگری باشد.

به گزارش مهر، در حالی که از چند هفته پیش موضوع تمدید قرارداد علی کریمی با پرسپولیس مطرح شده بود، این بازیکن توسط مدیر برنامه هایش شرایط خود را به باشگاه اعلام کرد اما ظاهرا این پیشنهادت مورد موافقت عباس انصاریفرد قرار نگرفته است.

به گفته انصاریفرد ، علی کریمی خواسته هایی داشته است که انجام آنها از عهده باشگاه پرسپولیس خارج بوده و به همین دلیل هافبک تکنیکی سرخپوشان نتوانست تا آخرین روز فصل نقل و انتقالات قراردادش را با پرسپولیس تمدید کنند.

به گفته مجید فرخزادی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، براساس مصوبه هیئت مدیره در آخرین جلسه برگزار شده، عباس انصاریفرد موظف شده بود که علی کریمی را برای حضور در نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر جذب کند.

فرخزادی با بیان اینکه نمی خواهد در این شرایط اظهار نظری در این مورد داشته باشد گفت: تا آنجایی که می دانم در آخرین جلسه هیئت مدیره مصوب شد علی کریمی جذب شود. اما اینکه چرا اتفاقات و مذاکرات اخیر منجر به جدایی او شده است بنده بی خبرم.

در حالی روز دوشنبه آخرین روز فصل نقل و انتقالات نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر است که تا بعدازظهر امروز خبر جدایی علی کریمی از پرسپولیس منتشر شده است اما تیم بعدی او مشخص نیست. گفته می شود استیل آذین تهران یکی از تیم های خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است. هر چند که به گفته مدیربرنامه های کریمی او از چند تیم خارجی نیز پیشنهاداتی دارد.

کد خبر 86357

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز