عبدالحسین روح‌الامینی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، تلاش‌های دشمنان برای مصادره فرزندش علیه نظام اسلامی را آب در هاون کوبیدن خواند

و ضمن تأکید بر بیزاری آن مرحوم از فرصت‌طلبان سیاسی‌کار گفت: امیدوارم عروج غمبار و جانسوز محسن عزیزم در جهت گشودن برخی گره‌های سیاسی- اجتماعی کشور مؤثر باشد. وی که در پایان مراسم تشییع پیکر فرزند خود با مهر گفت‌وگو می‌کرد، افزود: فرزندم محسن در راه اعتلای ارزش‌ها و میهن اسلامی تلاش می‌کرد و صادقانه و بی‌ریا همواره جست‌وجوگر حقیقت بود و از بازی‌های سیاسی مرسوم و سوءاستفاده سیاسی‌کاران و فرصت‌طلبان بیزاری می‌جست و از بی‌صداقتی‌ها در داخل و خارج کشور و خصوصا رسانه‌های بیگانه شدیدا منزجر بود.

دبیر‌کل حزب توسعه و عدالت افزود: تلاش‌های دشمنان مردم، نظام، امام، رهبری و شهدا برای مصادره فرزند عزیزم آب در هاون کوبیدن است و امروز همه وظیفه داریم دست در دست هم با وحدت خانواده بزرگ انقلاب اسلامی در راه پیشرفت نظام حرکت کنیم و فرصت‌طلبان را مأیوس کنیم.

روح‌الامینی در پایان تأکید کرد: محسن عزیز من به هیچ گروه و دسته‌ای وابسته نبود و امیدوارم عروج غمبار و جانسوز او در جهت گشودن برخی گره‌های سیاسی- اجتماعی کشور مؤثر باشد.

کد خبر 86230

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز