همشهری‌آنلاین: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها نسخه دیجیتال کتاب روزنامه‌نگاران ایران و آموزش روزنامه‌نگاری را برروی وب سایت رسانه قرار داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها فاطمه کیهان مدیر انتشارات با اعلام این خبر گفت: دومین بخش از نتایج طرح تحقیقی وضعیت نیروی متخصص مطبوعات و آموزش روزنامه‌نگاری در ایران برروی وب سایت رسانه قرار گرفت.[لوح فشرده آموزش روزنامه نگاری بحران منتشر شد]

وی افزود: نتایج این تحقیق که توسط دکتر محسنیان و همکاران در کتابی با عنوان روزنامه‌نگاران ایران و آموزش روزنامه نگاری آمده است، برای اولین بار در سال 1373 از سوی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها منتشر شد.

[نسخه دیجیتال پیام‌آفرینان مطبوعات ایران منتشر شد]

بر اساس این گزارش نتایج تحقیق یاد شده نشان می‌دهد که روزنامه‌نگاری در ایران از لحاظ جنبه‌های تخصصی و فنی نتوانسته همگام با پیشرفت‌های تخصصی و روزنامه‌نگاری در جهان حرکت کند.

[نسخه دیجیتال کتاب خبر در دسترس قرار گرفت]

از این رو ضرورت پرداختن به آموزش روزنامه نگاری با تکیه بر فنونی که متناسب با نیازها و شرایط کنونی کشورمان باشد برای روزنامه‌نگاران ایران ضروری است.

مهم‌تر این که فعالیت مطبوعاتی در ایران به بستری نیاز دارد که نیروهای آموزش دیده بتوانند با حرکت در آن به وظیفه خویش عمل کنند. [لوح فشرده گرافیک مطبوعاتی منتشر شد]

کد خبر 85524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز