مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاونان جدید فرهنگی، اجتماعی و خدمات شهری و شهرداران جدید تعدادی از مناطق تهران با حکم دکتر محمد باقر قالیباف،منصوب شدند

به گزارش خبرنگار سما، در تغییرات جدید مدیریتی شهرداری تهران، دکتر محمد هادی ایازی با حفظ سمت مشاور عالی و رئیس گروه مشاوران شهردار تهران به عنوان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری و دکتر حسین کلخورانی به عنوان معاون خدمات شهری شهرداری تهران منصوب شدند.

بر این اساس، دکترمسعود کرباسیان معاون خدمات شهری سابق شهرداری تهران نیز مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران شد.

محمد جواد شوشتری نیز که قائم مقام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است به عنوان سرپرست این سازمان منصوب شد.

محمد احسان کاظم نیا نیز با حکم دکتر محمد باقرقالیباف به عنوان رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران منصوب شد و مهندس حصاری نژاد رئیس پیشین این سازمان به عنوان مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران حکم گرفت.

گزارش خبرنگار سما حاکیست، در ادامه این تغییرات مجتبی یزدانی به عنوان شهردار منطقه 15 منصوب شد؛ وی پیش از این در سمت شهردار منطقه 8 فعالیت می‌کرد.

همچنین مهندس سید ابوالفضل حسینی به عنوان شهردار منطقه 10 تهران منصوب شده است ، وی نیز پیش از این شهردار منطقه 14 تهران بود.

بر این اساس، شهرداری منطقه 9 تهران نیز به مهندس علیرضا جعفری سپرده شد. جعفری پیش از این شهردار منطقه 13 تهران بود.

همچنین علی کفایی محمد نژاد نیزکه پیش از این به عنوان شهردار منطقه 20 تهران فعالیت می‌کرد، در سمت شهردار منطقه 14 فعالیت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش ، دکتر سعید طلوعی نیز به سمت شهردار منطقه 5 منصوب شد؛ وی پیش از این عهده دار شهرداری منطقه 10 تهران بود.

همچنین علی اصغر خانی نیز به عنوان شهردار منطقه 11، مهندس محمد مهدی شادالویی به عنوان شهردار منطقه 8 ، مهندس خلیل راحتی به عنوان شهردار منطقه 13 و  مهندس پژمان پشمچی زاده به عنوان شهردار منطقه 7 تهران منصوب شدند.

در بخشی از حکم انتصاب شهرداران جدید مناطق یاد شده آمده است: انتظار دارم در دور جدید خدمت در شهرداری تهران تحولاتی ملموس در راستای نهادینه شدن فرهنگ شهروند مداری رخ دهد و با روحیه‌ای جهادی، علمی و تلاش و مجاهدت، پشتکار، درایت، ابتکار، دقت، سرعت و نظم و انضباط  زندگی شایسته و برازنده شهروندان عزیز تهرانی رقم خورد.

در بخش دیگری از این احکام انتصاب می‌خوانیم: درک عمیق از مسائل اجتماعی و فرصت سازی و فرصت شناسی و جستجوی منابع نو و درآمدی پایدار و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی از ضروریات است. باعنایت به این موضوع رویکرد ناحیه محوری شهرداری تهران در سطح مناطق باید به صورت محله گرایی پیگیری شود و بر محور آن هویت بخشی به محلات شکل گیرد

کد خبر 85257

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز