پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

کیکاووس زیاری: ماهی سخنگوی اَبَر قهرمان، بازگشت جین ایر، ماموریت تازه کروز و لابوف پسر ایندیانا جونز.

ماهی سخنگوی اَبَر قهرمان

فیلم کلاسیک «آقای لیمپیت باور نکردنی» دوباره سازی می‌شود. این فیلم که تلفیقی از دو دنیای زنده و انیمیشن بود، سال 1964 به نمایش عمومی درآمد. نسخه جدید این فیلم کمدی با بازی «جیم کری» و «رابین ویلیامز» ساخته می‌شود و «گوین لایما» کارگردان آن است. قصه فیلم در باره مردی است که در دوران جنگ جهانی دوم  به یک ماهی سخنگو تبدیل می‌شود و به کمک نیروی دریایی متفقین می‌آید تا با نیروهای آلمان هیتلری مبارزه کنند. کارهای لیمپیت باعث شد تا لقب یک ابرقهرمان را بگیرد. نسخه جدید هم تلفیقی از دنیای زنده و انیمیشن خواهد بود.

هنوز معلوم نیست نقش لیمپیت در نسخه جدید را جیم کری بازی می کند یا رابین ویلیامز.

 

بازگشت جین ایر

«جین‌ایر» یک بار دیگر به دیدار تماشاگران سینما می‌آید.

صنعت سینما قصد دارد قصه کتاب «جین‌ایر» را به فیلم‌‌سینمایی تبدیل کند. این‌بار «الن پیج» نقش این شخصیت قدیمی و سرشناس قصه کتاب «شارلوت برونته» را بازی می‌کند. الن پیج که قبل از این همیشه در نقش آدم‌های امروزی ایفای نقش کرده،‌ برای اولین بار است که لباس آدم‌های قرن‌های گذشته را به تن می‌کند. او سال قبل برای درام خانوادگی و نوجوانانه «جونو» نامزد دریافت جایزه اسکار شد.قصه کتاب جین‌ایر که سال 1847 منتشر شد، در باره آشنایی جین‌ایر با استادش «ادوارد راچستر» است. این کتاب تا به حال در بسیاری از کشورهای جهان به صورت فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی تولید شده است. قبل از این بازیگران مشهوری مثل «جون فونتین»، «سوزان یورک» و «شارلوت گینز‌برگ» نقش جین‌ایر را روی پرده سینما بازی کرده‌اند، جین‌ایر جدید را هنرمندان انگلیسی تهیه و تولید می‌کنند.

ماموریت تازه کروز

«تام کروز» به یک ماموریت غیرممکن دیگر می‌رود. چهارمین قسمت مجموعه فیلم حادثه‌ای و ماجراجویانه «ماموریت غیرممکن» به زودی جلوی دوربین می‌رود. کروز در فیلم نقش مدیر یک گروه عملیاتی را دارد که همراه همکارانش برای انجام یک ماموریت سخت و دشوار، راهی یک کشور دور خارجی می‌شود. «مک جی» کارگردان فیلم است که از او قسمت جدید مجموعه فیلم «سفرهای ستاره‌ای» در حال حاضر روی پرده سینماهاست. ماموریت غیرممکن، براساس قصه یک مجموعه تلویزیونی قدیمی ساخته می‌شود که سال‌ها قبل در ایران به نام «بالاتر از خطر» پخش می‌شد.

 

لابوف پسر ایندیانا جونز

«شیا لابوف» در قسمت پنجم مجموعه فیلم «ایندیانا جونز» برای دومین بار نقش پسر پروفسور جونز را بازی می‌کند. «استیون اسپیلبرگ» این روزها در حال نوشتن فیلم‌نامه فیلم است، ولی هنوز معلوم نیست چه زمانی کلید فیلم‌برداری قسمت جدید  زده می‌شود. اسپیلبرگ چیزی هم در باره قصه و ماجراجویی ایندیاناجونز و پسرش نگفته است. نقش ایندیاناجونز را در فیلم «هریسون فورد» بازی می‌کند. تمام عوامل فیلم این شایعه را که لابوف در قسمت جدید جای فورد را می‌گیرد، رد کرده‌اند. در قسمت پنجم هم‌چنان فورد در نقش ایندیانا جونز، شخصیت و بازیگر اصلی است.

کد خبر 84606

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز