گروه شهری: ساخت 10 پارکینگ طبقاتی امسال پایان می‌یابد.

مدیرعامل شرکت تدبیر بافت، مجری احداث پارکینگ‌های طبقاتی شهرداری تهران گفت: عملیات احداث حدود 10 پارکینگ طبقاتی در مناطق مختلف تهران در سال‌جاری پایان خواهد یافت. محمد دوست خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پارکینگ‌ها حدود 100 هزار متر مربع به ظرفیت پارکینگ‌های شهر تهران افزوده خواهد شد. وی افزود: تعداد بیشتر این پارکینگ‌ها در مناطق با بافت متراکم مانند منطقه 10، 11، 17، 18 که دچار کمبود فضا برای پارک خودرو هستند قرار دارد که بخشی از این کمبود را جبران خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت تدبیر بافت درخصوص برخی از این پارکینگ‌ها نیز گفت: پروژه جیحون واقع در منطقه 10 شامل 9 طبقه پارکینگ و 3 طبقه با کاربری تجاری و چند منظوره است که عملیات احداث آن سال گذشته آغاز شد.

محمد دوست از پارکینگ سه راه آذری واقع در منطقه 17 نیز به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم نام برد و ادامه داد: این پروژه در بیش از 29 هزار متر مربع زیربنا در 16 طبقه احداث می‌شود که 12 طبقه آن پارکینگ خواهد بود و ظرفیت پارک 900 خودرو را دارد.

وی افزود: دیگر طبقات این پروژه اداری، تجاری و کافه تریا خواهد بود.مدیرعامل شرکت تدبیر بافت پارکینگ‌های کاوه و صادقیه را از جمله پارکینگ‌های پایان یافته در سال گذشته دانست و خاطرنشان کرد: با پایان یافتن پارکینگ‌های سال‌جاری تعداد مجموع پارکینگ‌های ساخته شده به 18 مورد خواهد رسید.

کد خبر 84461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز