همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس تمهیدات لازم برای تأمین امنیت انتخابات را پیش بینی کرده است،اظهار داشت:

با اقدامات به موقع و خوب توانستیم امنیت مدرن را به نمایش بگذاریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سردار اسماعیل احمدی مقدم در تشریح اقدامات پلیس برای تأمین امنیت انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، افزود:جلسات متعددی با ستادهای انتخاباتی داشتیم و نکات لازم را به آنها گوشزد کرده‌ایم.
 
وی با اشاره به گستردگی، شور و هیجان و نشاط بالایی که در صحنه انتخابات وجود دارد، تصریح کرد: تا کنون حواشی قابل قبولی داشتیم و هواداران ستادهای انتخاباتی همکاری و همیاری خوبی با پلیس داشته و دارند.
 
فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: معمولا در نیمه های شب راهبندان، ترافیک و بعضی ناهنجاری ها در گوشه و کنار داشتیم که بخشی از آن اجتناب ناپذیر است و معمولا مردم به دستور پلیس تمکین می کنند.
 
سردار احمدی مقدم با اشاره به اینکه پلیس تمهیدات لازم برای تأمین امنیت انتخابات را پیش بینی کرده است،اظهار داشت: با اقدامات به موقع و خوب توانستیم امنیت مدرن را به نمایش بگذاریم.
 
وی خاطرنشان کرد: با اقدامات اتخاذ شده‏، خوشبختانه صحنه انتخابات بسترهای لازم را برای یک رقابت کاملا سالم فراهم کرده و از طرفی آستانه تحمل مردم نسبت به گذشته افزایش یافته و به سادگی با یکدیگر درگیر نمی شوند.
 
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه گفت: زمانی که ستاد انتخابات کشور پایان تبلیغات کاندیداها را اعلام کرد،تبلیغات کاندیداها و طرفداران آنها ممنوع شده و هرگونه فعالیت انتخاباتی تخلف است و پلیس قاطعانه با متخلفان برخورد می‌کند.
 
به گفته سردار مقدم، فضای امنیتی انتخابات بسیار خوب ست و پلیس یکی از سخت ترین ماموریت های خودش را تمرین و تجربه می کند.
 
وی در پایان اضافه کرد: از ابتدای پنجشنبه با پایان یافتن زمان تبلیغات کاندیداها تا پایان رأی‌گیری پلیس از اجتماعات و تجمعات جلوگیری خواهد کرد و اگر کسانی بخواهند شادی کنند باید مراکزی را برای خودشان با کسب مجوز قانونی انتخاب کنند.

کد خبر 83189

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز