شنبه ۹ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مهاجم پیشین تیم فوتبال النصر امارات از آغاز مذاکرات خود با باشگاه استقلال تهران خبر داد.

غلامرضا عنایتی در گفتگو با مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: از باشگاه استقلال تهران پیشنهادی دریافت کرده‌ام اما هنوز با این باشگاه به‌صورت رسمی مذاکره‌ای نداشته‌ام. امروز از مشهد به تهران می‌آیم و روز یکشنبه با مسئولان باشگاه استقلال وارد مذاکره می‌شوم.

وی اولویت اول خود را حضور در تیم فوتبال استقلال خواند و گفت: از آنجائیکه پیشنهاد باشگاه استقلال جدی است، در حال حاضر بصورت جدی به حضور در این تیم فکر می‌کنم. با این حال علاوه بر تیم استقلال از چند تیم لیگ برتری دیگر پیشنهادهایی دریافت کرده‌ام اما پاسخگوی به آنها را مشروط به مذاکراتم با باشگاه استقلال کرده‌ام.

مهاجم پیشین تیم فوتبال النصر امارات در ادامه از دریافت دو پیشنهاد از باشگاه‌های اماراتی خبر داد و گفت: یکی از این تیم‌ها الامارات، تیم سابقم است که به تازگی از لیگ دسته اول به لیگ برتر امارات صعود کرده است. پیشنهاد آنها را هنوز بررسی نکرده‌ام و در حد گفتگوهای اولیه باقی مانده است.

عنایتی که در میانه راه مسابقات لیگ برتر باشگاه امارات با مسئولان باشگاه النصر به مشکل برخورد، در خصوص دوری سه ماهه خود از فوتبال گفت: بعد از مشکلاتی که برایم در تیم النصربه وجود آمد، حدود سه ماه دور از میدان بودم. امیدوارم با انتخاب تیمی خوب این دوری از فوتبال را جبران کنم.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که از حضور در فوتبال امارات پشیمان نیست، در خصوص احتمال حضورش در تیم استقلال گفت: استقلال اولویت اول من است، اما برای عقد قرارداد باید خواسته‌های دوطرف در نظر گرفته شود.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شایعه حضورش در تیم سپاهان اصفهان گفت: امیر قلعه نویی یکبار برای حضور در سپاهان با من گفتگو کرد اما از سوی مسئولان این باشگاه هیچ پیشنهاد رسمی نداشته‌ام.

کد خبر 82483

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز