گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال ایران در فاصله دو روز مانده به مصاف با کره‌جنوبی تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی در دو نوبت صبح و عصر دنبال می‌کند.

تیم کره‌جنوبی حریف ایران فردا 9 صبح از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران می‌شود. در بین کاروان 28نقره تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی نام 8 بازیکن از این تیم که در رقابت‌های جام جهانی بازی کرده‌اند به چشم می‌خورد. طبق برنامه‌ریزی انجام شده کره‌جنوبی عصر فردا اولین تمرین سبک خود را در ورزشگاه آزادی انجام می‌دهد.

مربیان تیم ملی با این استراتژی که با تمام قوا به دیدار کره‌جنوبی بروند تمامی سرمایه‌های داخلی و خارجی خود را گردهم آورده‌اند. پیروزی در این بازی این خاصیت را دارد که ایران به‌عنوان سرگروه به مرحله نهایی صعود می‌کند و همین امر باعث می‌شود تا ایران در مرحله نهایی یکی از چهار گزینه‌ اصلی سرگروهی باشد.

تمرینات صبح روز گذشته رأس ساعت 30/9 دقیقه در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی آغاز شد و تا ساعت 11 ادامه داشت.

در تمرینات صبح 18 نفر حضور داشتند. در بخش پایانی تمرینات صبح دیروز که به بازی‌های درون‌گروهی اختصاص داشت، محمد نصرتی مدافع باشگاه پاس و امیرحسین صادقی مدافع تیم استقلال از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدند. البته مصدومیت آنها جدی نبود و آنها باتوجه به تشخیص دکتر نوروزی در تمرینات عصر نیز حضور داشتند.

باتوجه به حضور علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا در بازی‌های اوایل هفته بوندس‌لیگا قرار است این دو بازیکن امروز به اردوی تیم ملی ملحق شوند. قطعا با حضور این دو بازیکن که از ارکان اصلی تیم ملی به‌شمار می‌روند تمرینات شکل جدی‌تری به خود خواهد گرفت.

جواد نکونام هافبک تیم اوساسونا نیز یکشنبه شب بعد از پایان بازی تیمش مقابل رئال مادرید خود را آماده حضور در اردوی تیم ملی می‌کند.

نکونام روز سه‌شنبه به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود. وحید هاشمیان مهاجم تیم ملی نیز وضعیتی مشابه با نکونام دارد. او شب گذشته بعد از دیدار تیمش مقابل اشتوتگارت عازم ایران شد.

قرار است،  طی روزهای باقی‌مانده دیدار با کره‌جنوبی آخرین بازی این تیم مقابل سوریه توسط مارکار آقاجانیان آنالیز شود.

طبق اعلام سرمربی تیم ملی از جمع بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی هیچ بازیکنی خط نمی‌خورد و تمامی بازیکنان تا پایان بازی با کره‌جنوبی در اردو باقی خواهند ماند. درمورد رحمان رضایی نیز گویا مربیان تیم ملی به‌دلیل مصدومیت شدید وی قید حضور او را در تیم ملی زده‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درمورد آخرین وضعیت تیم ملی گفت: دور جدید تمرینات تیم ملی بسیار خوب و هماهنگ آغاز شده است و کلیه بازیکنان حاضر در این اردو با آمادگی خوبی در اردو حضور یافته‌اند.

وی در ادامه گفت: تیم کره‌جنوبی با ترکیب اصلی خود به ایران می‌آید تا با تمام قدرت در مقابل ما قرار گیرد. بازی با کره‌جنوبی برای ما بسیار حائز اهمیت است و تحت هر شرایطی قصد داریم از این میدان سربلند بیرون بیایم.

وی همچنین با ابراز رضایت از دروازه‌بانان دعوت شده به تیم ملی گفت: بازیکنان بسیار آماده‌ای در این پست داریم و عقیده دارم که باید از آنها بهترین بهره را ببریم.

ایشان در پایان درمورد تعدادی از بازیکنان شاغل در لیگ امارات گفت: همواره بر این عقیده‌ام که لیگ ایران از نظر فنی و کیفیت در سطح بالاتری نسبت به لیگ امارات قرار دارد به همین دلیل برخی از بازیکنان داخلی ما حرفه‌ای‌تر از بازیکنان حاضر در امارات هستند.

کد خبر 8169

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز