یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۵ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

گروه علمی فرهنگی: سال‌هاست که شایعاتی در مورد ساخته شدن مخفیانة سومین شماره از بازی دیابلو شنیده می‌شود و شاید طرفداران به خاطر این که حداقل دل خودشان را گرم کنند، این شایعات را به طور مرتب پراکنده می‌کنند.

اما چند ماه پیش یک شایعة عجیب در مورد ساخته شدن بازی دیابلو 3 پخش شد که از یک آگهی برای استخدام طراحی برای یک پروژة سری بلیزارد سرچشمه می‌گرفت.

اما حالا با مصاحبه‌ای که ریچارد ناک، نویسندة سری کتاب‌های دیابلو و دنیای وارکرفت انجام داده، آتش شایعات بسیار داغ‌تر شده است. ناک که به نوعی وابسته به بلیزارد است، از سال 2001 نوشتن کتاب‌هایی با استفاده از تم بازی‌های مشهور بلیزارد را شروع کرده است و تا به حال سه کتاب مختلف با نام دیابلو منتشر کرده.

پیش از منتشر شدن کتاب جدید دیابلو، او در سایت Blizzardplanet.com مصاحبه‌ای انجام داده و در جواب یکی از سؤال‌های طرفداران در مورد فراموش شدن بازی دیابلو، پاسخ داده: من برای یک بازی مرده کار نمی‌کنم!

همین یک جملة ناک باعث شد که سروصدای زیادی بین طرفداران به پا شود. جالب این جاست که در جواب یکی از سؤال‌هایی که پرسیده شده بود: آیا مضمون کتاب جدید شما در داستان بازی دیابلو 3 استفاده خواهد شد؟ او از پاسخ دادن طفره رفته و باز هم اشاره کرده که برای یک بازی مرده نمی‌نویسد!

به نظر می‌رسد این بار دیگر شایعات خیلی بیراه نباشند و ظاهرا خبرهایی در بلیزارد هست و احتمالا آگهی استخدام مرموز این شرکت هم به پروژة دیابلو 3 ربط داشته است. اما سر بلیزارد این ماه‌ها بسیار شلوغ است به خصوص برای تمام کردن بستة مکمل جدید دنیای وارکرفت و اگر دیابلو 3 هم در کار باشد باید حداقل یکی دو سال در انتظار ماند.

کد خبر 8151

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز