همشهری آنلاین: همایش مدیران واحدهای خردسالان و بزرگسالان مؤسسه جامعة‌القرآن‌‌الکریم در سراسر کشور از 26 اردیبهشت آغاز شد و سه روز در استان قم ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، همایش مدیران واحدهای خردسالان و بزرگسالان موسسه جامعة‌القرآن‌‌الکریم از سراسر کشور با حضور 380 نفر از مدیران شعب جامعة‌القرآن از صبح امروز در مجتمع یاوران مهدی (عج) جمکران با اجرای برنامه افتتاحیه آغاز ‌شد.

طی مراسم افتتاحیه این همایش قرآنی پس از تلاوت قرآن کریم توسط «رضا محمدی پرچمی» از قاریان برجسته قرآن کریم و اجرای برنامه گروه تواشیح، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «سید محمد مهدی طباطبایی» به ایراد سخنرانی پرداخت.

بنابر گزارش ایکنا، پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، همایش سراسری مدیران شعب جامعة‌القرآن با حضور 80 نفر از آقایان و 300 نفر از بانوان شرکت‌ کننده همراه با سخنرانی «رضا محمدی پرچمی» معاون آموزش موسسه جامعة‌القرآن آغاز ‌شد.

همچنین مدت برگزاری این همایش از 26 تا 29 اردیبهشت‌ ماه است و شرکت‌ کنندگان در این همایش قرآنی در دو نوبت صبح از ساعت هشت تا 12 و عصر از ساعت 14 تا 19 در کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های متنوع حضور خواهند یافت.

و نیز طی همایش اشاره شده «عباسی‌نیا» روانشانس و کارشناس آموزش و پرورش، «رحمانی» مدیر مرکز تخصصی تفسیر جامعةالقرآن، «صادقی» مدیر اجرایی مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و «محمد علی خواجه‌پیری» مشاور قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مدیران حاضر سخنرانی خواهند کرد.

گزارش ایکنا حاکی است که این همایش نخستین همایش مشترک مدیران شعب خردسالان و بزرگسالان مؤسسه جامعة‌القرآن‌‌الکریم سراسر کشور است که به منظور آشنایی و همکاری هرچه بیشتر مدیران واحدهای خردسالان و بزرگسالان مؤسسه جامعة‌القرآن‌‌الکریم برگزار می‌شود.

و نیز سخنرانی استادان برجسته حوزه و دانشگاه، همچنین طرح مباحث مدیریتی، بیمه فعالان و مدیران قرآنی، شرایط و اخلاق مدیریت قرآنی و روانشناسی از جمله برنامه‌های این همایش قرآنی است.

همچنین طی سه روز برگزاری این همایش کارگروه‌ها و کمیسیون‌های تخصصی در زمینه آموزش و مدیریت قرآنی به طور مجزا برای مدیران واحدهای خردسالان و بزرگسالان مؤسسه جامعة‌القرآن‌‌الکریم در دو گروه بانوان و آقایان برپا می‌شود.

یادآوری می‌‌شود، نخستین همایش سه روزه مدیران واحدهای خردسالان و بزرگسالان مؤسسه جامعة‌القرآن‌‌الکریم سراسر کشور در مجتمع یاوران مهدی (عج) واقع در استان قم جنب مسجد جمکران برگزار می‌شود. 

کد خبر 81479

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز