مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۸
۰ نفر

گروه شهری: بودجه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نسبت به گذشته دو برابر شده است

احمد نوریان، معاون فرهنگی و  اجتماعی شهردار تهران گفت: ما هیچ مشکلی در زمینه بودجه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نخواهیم داشت. به گفته وی، البته این به معنای ریخت و پاش و اسراف نیست بلکه ما برای استفاده بهینه و مطلوب از امکانات و بودجه موجود، برنامه‌ریزی مشخص و مدونی داریم.

به اعتقاد وی عمق بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی، مهم‌ترین هدف و یکی از اصلی‌ترین وظایف حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری است. نوریان از طراحی پازل و جدول فرهنگی در شهرداری خبر داد و افزود: هدف از طرح این پازل فرهنگی، اتصال فعالیت‌ها و برنامه‌ها به یکدیگر است به‌گونه‌ای که از تاثیر‌گذاری لازم و مطلوب برخوردار باشد.

در این راه از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مثبت نهادها و سازمان‌های مرتبط با فرهنگ استفاده شده است.معاون شهردار تهران توجه به روح شهر و بهداشت روانی شهروندان را وظیفه اصلی شهرداری عنوان کرد و گفت: تا سال آینده رویکرد فرهنگی و اجتماعی روح غالب بر صددرصد فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

وی با اشاره به پیشرفت روز افزون علوم و طرح نیازهای جدید در جامعه تاکید کرد: باید پاسخ به نیازهای جدید و نو‌شونده و آموزش شهروندان را برای برخورداری از زندگی پاک در نظر داشته باشیم و در راستای حفظ و ارتقای سلامت معنوی شهروندان بکوشیم.

کد خبر 81322

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز