یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۵ - ۱۰:۳۱
۰ نفر

تیم ملی ایران در رقابت های بین المللی تکواندو در کرواسی با چهار مدال طلا و سه نقره قهرمانی را از آن خود کرد .

به گزارش واحد مرکزی خبر در رقابتهای زاگرب در وزن دوم بهزاد خداداد در نخستین دور از مسابقات حریفی از بلژیک را شکست داد و در دور دوم حریف اتریشی را مغلوب کرد و در مرحله سوم نماینده لهستان را شکست داد و در فینال مقابل حریف اسرائیلی خود حاضر نشد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن سوم محمد رضا مهدی زاده رقبای خود را از کشورهای بلژیک، صربستان و بحرین شکست داد و در فینال با شکست دادن نماینده کرواسی به مدال طلا دست یافت.

در وزن چهارم علیرضا نصرآزادانی، حریفانی از لهستان، اتریش و کرواسی را مغلوب کرد و در فینال مقابل حریف اسرائیلی حاضر نشد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن پنجم هادی ساعی در دور نخست استراحت و در دور دوم و سوم نمایندگان اسلوانی و صربستان را ناک اوت کرد و در بازی چهارم حریف اتریشی را مغلوب کرد و در فینال نماینده کرواسی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ششم کورش رجلی ابتدا اسلوانی را شکست داد و در بازی دوم کرواسی را ناک اوت و رقیب بلژیکی خود را هم مغلوب کرد و در بازی فینال کرواسی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن هفتم یوسف کرمی در بازی نخست لهستان را شکست داد , در بازی دوم و سوم کرواسی و مجارستان را شکست داد و در فینال کرواسی را مغلوب کرد و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

در وزن هشتم مهدی نوایی دور نخست را به استراحت پرداخت، در دور دوم و سوم نمایندگان کرواسی و لهستان را شکست داد و در فینال با کرواسی در راند طلایی بازی را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

کد خبر 8110

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز