همشهری آنلاین: دومین دوره آموزش و ارزیابی قاریان و حافظان ممتاز کشور برای اعزام به مسابقات بین‌المللی در سال 1388 برگزار می‌شود.

«محمدتقی میرزاجانی» مشاور ارتباطات شورای عالی قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، با بیان این مطلب گفت: پیرو مصوبه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، دومین دوره آموزش و ارزیابی قاریان و حافظان ممتاز مسابقات سراسری سال جاری که موفق به کسب رتبه‌های برتر شده‌اند برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره به منظور انتخاب نمایندگان جمهوری اسلامی ایران جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی در سال 88، از 15 لغایت 21 اردیبهشت‌ در تهران برگزار خواهد شد.

مشاور ارتباطات شورای عالی قرآن تصریح کرد: این دوره با حضور استادان برجسته قرائت و حفظ قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و با همکاری شورای عالی قرآن، به منظور ارتقای توانمدی و ارزیابی تخصصی قاریان و حافظان شرکت‌کننده و نهایتاً گزینش بهترین‌ها برای حضور در مسابقات بین‌المللی کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

مرزاجانی عنوان کرد: دومین دوره آموزش و ارزیابی قاریان و حافظان ممتاز کشور از 15 الی 18 اردیبهشت‌ ویژه حافظان کل و 20 جزء قرآن در دو مقطع بزرگسال و شکوفه و 19 لغایت 21 اردیبهشت‌ماه نیز مختص قاریان ممتاز برنامه‌ریزی شده است.

مشاور ارتباطات شورای عالی قرآن در پایان گفت: مکان برگزاری این دوره نیز در مهما‌ن‌سرای شورای عالی قرآن واقع در تقاطع خیابان شریعتی و خیابان شهید بهشتی (چهار راه قصر) خواهد بود. 

کد خبر 80504

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز