یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پنج روزنامه‌نگار برتر سال 87 در مراسمی که یکشنبه 13 اردیبهشت در تالار انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش همشهری آنلاین در این مراسم که با حضور جمعی از روزنامه‌نگاران شاخص و به مناسبت روزجهانی آزادی مطبوعات برگزارشد، جلال رفیع، علی دهباشی، بهروز بهزادی، فریدون صدیقی و فرزانه روستایی به عنوان روزنامه نگاران برتر سال 87 معرفی شدند.

سید ابوالحسن مختاباد، عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران ضمن قرائت بیانیه هیئت مدیره این انجمن که مسئولیت داوری جایزه روزنامه نگاران برتر سال را بر عهده دارند، به سیر داوری این دوره پرداخت و برخی ملاک‌های انتخاب را بر شمرد.

پیش از آن هم پنج روزنامه نگار برتر به بیان دیدگاه‌های خود درباره مطبوعات و روزنامه‌نگاری پرداختند.

پیش از این مراسم علیرضا رجایی، عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران بیانیه این انجمن درباره روز جهانی آزادی مطبوعات را قرائت کرد و سپس پیام مدیر کل سازمان ملل به این مناسبت از سوی نماینده وی در ایران خوانده شد.

بعد از آن علی مزروعی، رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران گزارش انجمن صنفی روزنامه‌نگاران درباره وضعیت روزنامه‌نگاری ایران در سال 87 را خواند و در پایان در مراسمی لوح مخصوص روزنامه نگار برتر و جایزه ویژه هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران به پنج روزنامه نگار یاد شده اهداء شد.

کد خبر 80477

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز