همشهری آنلاین: توزیع کارت ورودبه جلسه آزمون داوطلبان کارشناسى ارشد دانشگاه آزاداسلامى از روز یکشنبه 13 اردیبهشت آغاز مى‌شود.

 به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون اجرایى مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامى اعلام کرد: توزیع کارت تا 15 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و روزچهارشنبه 16 اردیبهشت نیز براى متاخرین و رفع نقایص احتمالى در نظر گرفته شده است.

مهرادفر با اشاره به اینکه داوطلبان باید اصل کارت اعتبارى ثبت نام و شناسنامه یا مدرک شناسایى عکس دار را به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه همراه داشته باشند افزود: اطلاعیه توزیع کارت نیز در هفته نامه فرهیختگان منتشر و از روز سه‌شنبه بر روى پایگاه azmoon.net قرارداده خواهدشد.

وى با اشاره به اینکه آزمون کارشناسى ارشد سال 88 دانشگاه آزاد اسلامى با شرکت 385 هزار نفر داوطلب برگزار مى‌شود افزود: این آزمون در 6 نوبت صبح و عصرروزهاى پنجشنبه 17 تا شنبه19 اردیبهشت در تهران و113 حوزه امتحانى در کشور برگزار مى‌شود.

مهرادفر بااشاره به اینکه43 درصد داوطلبان این آزمون زن و57درصد مرد هستند افزود: تعداد داوطلبان این آزمون نسبت به سال قبل 21 درصد رشد و تعداد رشته محل‌ها نیز افزایش 19 درصدى داشته است.

وى با اشاره به کسانى که متقاضى سهمیه رزمندگان و ایثارگران بوده‌اند اما در کارت ورود به جلسه آن‌ها سهمیه عادى درج شده است، گفت: این دسته از افراد کسانى هستند که سهمیه آن‌ها را سازمان مربوطه تایید نکرده و لازم است این افراد براى پیگیری، حد‌اکثر تا یک هفته پس از آزمون به نهادهاى مر‌بوطه مراجعه کنند. 

کد خبر 80303

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز