همشهری آنلاین: رئیس جمهوری با بیان اینکه تلاش همه ما برای سربلندی ایران و برپایی صلح و دوستی در همه جهان است، گفت: ایران مهد همه خوبی هاست، مهد جوشش مهر و محبت و مهد انسان‌های بزرگ و فداکار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد صبح پنجشنبه دهم اردیبهشت پس از ورود به جزیره کیش، زنگ ملی خلیج همیشه فارس را در دبیرستان دخترانه الزهرا کیش نواخت.

رئیس جمهوری پس از نواختن زنگ ملی در جمع دانش آموزان و فرهنگیان که به استقبال از ایشان آمده بودند، گفت: میلاد حضرت زینب(س) که منادی پاکی و انسان دوستی را به همه بشریت و شما عزیزان و فرزندان برومند مومن و مصمم ایران اسلامی و جامعه فرهنگیان تبریک می‌گویم و خدا را سپاسگزارم که در روز ملی خلیج فارس فرصتی پیدا شد تا چهره‌های نورانی شما را زیارت کنم.

وی ضمن تحسین سرود زیبا و پرمعنایی که توسط دانش آموزان در وصف ایران سرودند ،اظهار داشت: همه وجود ما و دل بستگی ما به ایران عزیز است.

دکتر احمدی نژاد با بیان این که ایران همه هویت تاریخ و آینده ماست، گفت: همه ما باید برای سربلندی ایران و برپایی صلح و دوستی و صداقت و پاکی و برادری در همه جهان تلاش کنیم و دشمنان ایران بدانند که همه ایران وفرزندان ایران اجازه نخواهند داد کوچکترین حرکتی علیه ایران انجام شود.

کد خبر 80234

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز