شنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۵ - ۲۰:۰۹
۰ نفر

گروه ادب و هنر – فیلم‌های «ستاره می‌شود»، «بی‌وفا» و «کینه» به زودی در سینماهای تهران اکران می‌شوند.

نمایش این سه فیلم، احتمالا رونق تازه‌ای را به گیشه سینماها خواهد داد. به خصوص این که،‌این روزها فیلم‌های روی پرده اغلب فروش متوسطی داشته‌اند.

«ستاره می‌شود» ساخته فریدون جیرانی از صبح چهارشنبه 24 آبان ماه،‌در گروه سینما قدس به نمایش عمومی درخواهد آمد.

این فیلم قرار است جایگزین «قتل آن لاین» شود که در طول بیش از 5 هفته نمایش حدود 145 میلیون تومان فروخته است.

«ستاره می‌شود»، اجرای پونه گلکار است که دوست دارد ستاره شود. او که به عنوان بازیگر نقش‌های حاشیه‌‌ای در سینما فعالیت دارد برای پدرش در یک فیلم نقشی را دست و پا می‌کند. پدر پونه بازیگر قدیمی تئاتر است و وقتی مقابل دوربین قرار می‌گیرد که بر اثر یک اتفاق خاطره یک عشق قدیمی برایش زنده می‌شود.

در «ستاره می‌شود» عزت‌اله انتظامی، اندیشه فولادوند، امین حیایی، رضا رویگری و آهو خردمند به ایفای نقش می‌پردازند.

در حالی که قرار بود پس از «چه کسی امیر را کشت؟» فیلم «نقاب»  ساخته کاظم راست‌گفتار اکران شود،‌شورای صنفی نمایش «بی‌وفا» را جایگزین این فیلم کرد. «بی‌وفا» اولین ساخته بلند سینمایی اصغر نعیمی است که پیش از این به عنوان دستیار کارگردان و منتقد به فعالیت می‌پرداخت. «بی‌وفا» که براساس فیلمنامه‌ای از فرهاد توحیدی مقابل دوربین رفته ماجرای دختر و پسر جوانی است که هر کدام به یک طبقه اجتماعی متفاوت تعلق دارند. آنها بر اثر یک اتفاق در یک مسیر مشترک قرار می‌گیرند و این موجب حوادث تازه‌‌ای می‌شود.الناز شاکردوست،‌حمید گودرزی، گوهر خیراندیش و محسن قاضی مرادی از جمله بازیگران «بی‌وفا» هستند.

این فیلم در گروه سینما آفریقا اکران خواهد شد.
«بی‌وفا» در صورتی به نمایش درخواهد آمد که «چه کسی امیر را کشت؟» در سینما آفریقا پایین‌تر از کف تعیین شده بفروشد. «چه کسی امیر را کشت؟» با توجه به مضمون خاص و متفاوت‌اش، در طول دو هفته اول نمایش موفق شده 70 میلیون تومان بفروشد. رقمی که با توجه به ساختار نو فیلم قابل توجه به نظر می‌رسد.

همچنین در ادامه نمایش فیلم‌های خارجی، فیلم «کینه» ساخته تاکشی شیمیرو از چهارشنبه این هفته اکران خواهد شد. این فیلم قرار است جایگزین «بادی که به مرغزار می‌وزد» ساخته کن لوچه شود.
«کینه» در ژانر وحشت است که در آن بازیگرانی چون سارا میشل گلار، جیسون بر و ویلیام ماپوتر به ایفای نقش پرداخته‌اند.
«کینه» که یکی از آثار شاخص سینمای وحشت به شمار می‌آید، حاصل طبع‌آزمایی یک کارگردان ژاپنی در هالیوود است.

کد خبر 7941

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز