گروه حوادث: دو مرد که متهم هستند به بهانه فروش زمین به بازیکنان یک تیم فوتبال پایتخت، بیش از 100 میلیون تومان از آنها کلاهبرداری کرده اند، دستگیر شدند.

به گزارش همشهری مدتی پیش دو تن از بازیکنان یکی از تیم های مطرح فوتبال کشور به شعبه 6 دادسرای صادقیه مراجعه کرده و از دو مرد که به بهانه فروش زمین از آنها کلاهبرداری کرده بودند اعلام شکایت کردند.

آنها به بازپرس یونسی گفتند: چهار سال پیش از طریق یکی از دوستانمان به دو مرد که ادعا می‌کردند مالک زمین های زیادی در منطقه راه آهن هستند معرفی شدیم. آنها به ما گفتند می توانیم با پرداخت 11 میلیون تومان یک قطعه زمین 300 متری  خریداری کنیم و ظرف سه ماه سند آن را تحویل بگیریم. ما هم که به این دو مرد اعتماد داشتیم و فکر می‌کردیم با خرید زمین می توانیم سرمایه گذاری خوبی برای آینده انجام دهیم با این پیشنهاد موافقت کردیم و هر کدام از ما دو قطعه زمین خریداری کردیم.

شاکیان ادامه دادند: هنوز مدتی از این ماجرا نگذشته بود که دیگر بازیکنان تیم نیز از موضوع مطلع شدند و تعدادی از آنها خواستند در این معامله شرکت کنند. به همین خاطر 10 نفر دیگر از بازیکنان نیز برای خرید زمین ابراز علاقه کردند و با پرداخت مبالغ مختلفی به فروشندگان در انتظار دریافت سند نشستند.

اما در حالی که قرار بود سند زمین‌های خریداری شده سه ماهه تحویل ما شود با گذشت ماه ها خبری از سندها نشد ، در این مدت هر بار به فروشندگان زمینها مراجعه می‌کردیم آنها مدعی می شدند که سند زمینها تا چند ماه دیگر آماده می شود، اما در حالیکه چهار سال از ماجرا گذشت و فروشندگان زمین همچنان قول تحویل سند برای چند ماه دیگر را می‌دادند ،تصمیم گرفتیم از آنها شکایت کنیم.

پس از اظهارات دو فوتبالیست جوان، بازپرس یونسی دستور آغاز تحقیقات پلیسی درباره این پرونده را صادر کرد و ماموران در تحقیقات انجام شده دریافتند دو فروشنده زمین از 12 بازیکن تیم مطرح کشور مبالغ مختلفی را به عنوان پیش پرداخت خرید زمین دریافت کرده اند. بنابراین هر دو مرد به اتهام کلاهبرداری بازداشت و به دادسرای صادقیه منتقل شدند.

در حالی که متهمان درنخستین بازجویی ها به دریافت پول از بازیکنان فوتبال اعتراف کردند بازپرس پرونده برای هر دوی آنها دستور بازداشت صادر کرد تا با حضور دیگر شاکیان  رسیدگی به پرونده ادامه یابد.

کد خبر 7832

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز