مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۹ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: دومین خودرو با برند ملی ایران خودرو در آینده نزدیک با حضور مقام‌های بلندپایه کشور رونمایی می‌شود

منوچهر منطقی گفت: تولید سمند نخستین محصول ملی، با طراحی بدنه آغاز و پس از آن طراحی و ساخت موتور ملی و اکسل انجام شد و در نهایت با دستیابی به دانش طراحی و ساخت پلتفرم خودرو زمینه تولید دومین خودرو از محصولات ملی فراهم شده است.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی گروه صنعتی ایران خودرو، وی افزود: خودرو جدید حاصل نیم قرن تجربه خودروسازی ایران و همکاریهای بین‌المللی با برندهای معتبر است.

منطقی با اشاره به موفقیت سمند به عنوان سفیر صنعتی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای هدف صادراتی خاطرنشان ساخت:

تولید و عرضه همزمانی در ایران و سایت‌های خارج از کشور ایران خودرو از ویژگی‌های دومین خودرو با برند ملی ایران خودرو است.

وی تاکید کرد: با طراحی دومین محصول با برند ملی، ایران خودرو به زنجیره و دانش فنی کامل طراحی و تولید خودرو مطابق با استانداردهای روز جهانی دست یافت.

منطقی گفت: در طراحی خودرو جدید که با کد پروژه ایکس دوازده چندین ویژگی برای پاسخگویی همزمان به نیاز و تقاضاهای مشتریان داخلی و خارجی از جمله ایمنی، زیبایی و قیمت مناسب درنظر گرفته شده است.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان ساخت: خودرو ایکس 12 در کلاس C و با تنوع گسترده‌ای در موتور و تجهیزات ارائه می‌شود و مشتریان امکان انتخاب مدل‌های متنوعی از این خودرو را دارند و بدون شک این محصول در افزایش سهم بازار داخل و توسعه صادرات صنعت خودرو کشور نقش آفرینی خواهد کرد.

کد خبر 77859

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز