سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۵ - ۱۸:۴۳
۰ نفر

گروه حوادث: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای افشای سرقت‌های دو مرد جوان که از مسافران غرب پایتخت زورگیری می‌کردند، آغاز کردند.

بنا به این گزارش ، راز زورگیریهای ، دو  مرد جوان هنگامی فاش شد که بیست و یکم مهرماه جوان 20 ساله ای در حالی که بسیار مضطرب و آشفته به نظر می‌رسید، به مرکز پلیس رفت و از سرقت پولهایش توسط دو جوان خبر داد .

وی در توضیح ماجرا به ماموران پلیس گفت : ساعت هفت و نیم بعد از ظهر هنگامی که به قصد رفتن به منزلم در کنار جاده قدیم کرج ایستاده بودم یک خودروی پراید سفید رنگ در جلوی پایم توقف کرد، در حالی که قصد نشستن بر روی صندلی جلو را داشتم متوجه شدم جعبه ای بر روی صندلی قرار داده شده است ، بنابراین به ناچار در صندلی عقب در کنار مرد مسافر دیگری نشستم اما هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بودیم که ناگهان جوانی که در کنارم نشسته بود با چاقو به سویم حمله کرده و با تهدید به مرگ مرا مجبور به سکوت کرد.

راننده که همدست مرد جوان بود به سرعت به یک خیابان خلوت پیچید ، و در آنجا با تهدید چاقو 150 هزار تومان چک مسافرتی را که به همراه داشتم از من ربوده و‌ پس از آنکه مرا از خودرو به بیرون پرت کردند متواری شدند ، اما من شماره پلاک خودرو را یادداشت کردم.

با این شکایت ، ماموران با توجه به شماره پلاک خودرو ، تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه دو جوان زورگیر آغاز کردند و هنگامی که مشخص شد آنها در شهریار زندگی می‌کنند ، ماموران در یک عملیات ضربتی هر دوی آنها را دستگیر کردند.

دو متهم جوان در جریان بازجویی های پلیسی، از سوی کارآگاهان اداره پنجم آگاهی تهران بزرگ ، به چندین فقره زورگیری در غرب پایتخت اعتراف کردند.

سرهنگ داوود سلطانی معاونت اداره آگاهی تهران بزرگ روز گذشته ، با اعلام این خبر از شهروندانی که از سوی این دو متهم مورد زورگیری قرار گرفته اند خواست برای شناسایی و شکایت از متهمان به اداره پنجم آگاهی تهران مراجعه کنند.

کد خبر 7687

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز