نوزدهمین نمایشگاه فروش بهاره که از 9 تا 23 اسفند ماه سال‌جاری بر پا شده با نارضایتی واحدهای صنفی و استقبال سرد مردم مواجه شده است.

به گزارش خبر نگار ما، بر خلاف دیدگاه متولیان بر پایی نمایشگاه‌های فروش بهاره، اجناس عرضه شده در این نمایشگاه‌ها از کیفیت و قیمت چندان مناسبی برخوردار نبوده و این امر موجب شده است تا بیشتر بازدیدکنندگان از این نمایشگاه‌ها با اتلاف وقت خود برای خرید کالاهای مورد نیاز راهی فروشگاه‌های سطح شهر شوند.

یک بازدیدکننده که پیش از ساعت رسمی آغاز به کار نمایشگاه ارم در این محل حضور یافته بود با اشاره به قیمت و کیفیت نامناسب پوشاک عرضه شده در این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: قیمت‌ پوشاک عرضه شده در این نمایشگاه‌ تفاوت چندانی با فروشگاه‌های سطح شهر ندارد؛

این در حالی است که اجناس عرضه شده در غرفه‌ها نیز کیفیتی به‌مراتب پایین‌تر از فروشگاه‌های سطح شهر دارد. کارمند 45 ساله‌ای که به اتفاق همسر خود برای خرید به غرفه کیف و کفش مراجعه کرده بود نیز با اظهار نارضایتی از کیفیت کیف و کفش عرضه شده در این نمایشگاه گفت: اجناس عرضه شده در این نمایشگاه قادر به تامین نیاز مردم نیست؛

چرا که فروشندگان، جنس مناسب و مطابق با سلیقه‌های مختلف مردم را عرضه نکرده و بیشتر اجناس بنجل که در فروشگاه‌های سطح شهر مشتری نداشته، عرضه می‌شود.

فضای نامناسب عرضه کالا

ساختار نامناسب نمایشگاه فروش بهاره کالا نیز از دیگر موضوعاتی است که نارضایتی بازدیدکنندگان و فروشندگان کالا را به‌دنبال داشته است.

ضعف اطلاع رسانی از کم و کیف برپایی نمایشگاه و غرفه‌های عرضه کالاهای مختلف، نبود وسایط نقلیه عمومی برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان، فضای نامناسب عرضه کالا از نظر تامین روشنایی، تهویه و نظافت سوله‌های عرضه کالا موجب شده است تا این شیوه عرضه کالا در‌خور بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌های فروش بهاره و گلایه‌های مردم را به‌دنبال داشته است.

از سوی دیگر، با گذشت چند روز از آغاز به کار این نمایشگاه، بیشتر فروشندگان با گلایه از رکود حاکم بر بازار فروش محصولات، بهبود شرایط در روزهای پایانی کار نمایشگاه را به انتظار نشسته‌اند.

کد خبر 76351

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز