چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: غلامحسین پیروانی پس از پیروزی تیم‌اش مقابل استقلال تهران ضمن تمجید از بازیکنان فجر گفت، استقلال تیم بزرگی است و مطمئن باشید که همیشه بزرگی می‌کند.

به گزارش ایسنا، مربی مقاومت سپاسی گفت: ما در روزی که همه‌ بازیکنانمان بسیار عالی ظاهر شدند و بازی فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند توانستیم به یک پیروزی با ارزش دست یابیم و به همین دلیل خدا را شاکرم.

سرمربی تیم مقاومت شهید سپاسی شیراز پس از پیروزی چهار بر یک تیمش مقابل تیم صدرنشین استقلال با بیان اینکه همه‌ی کادرفنی و بازیکنان بازی تیم استقلال مقابل پرسپولیس را تماشا کردند، افزود: ما سعی کردیم در طول هفته به بازیکنان‌مان بفهمانیم که علاوه بر اینکه یک بازی حساس را داریم، با توجه به نتیجه‌ باخت پنج بر دو در بازی رفت، تجسم آن نتیجه بسیار برای ما مثمرثمر خواهد بود. با توجه به اینکه در فوتبال هیچ انتقامی وجود ندارد و معنی نمی‌دهد، اما بسیار خوشحالیم که توانستیم مقابل تیم بزرگی مانند استقلال به یک برد خوب دست یابیم. استقلال تیم بزرگی است و مطمئن باشید که همیشه بزرگی می‌کند. اما، بچه‌های ما در دیدار امروز تاکتیک پذیر بودند و از موقعیت‌ها خوب استفاده کردند.

وی در ادامه گفت: من از این برد هیچ وقت سرمست نخواهم شد و در شکست‌ها هم هیچ وقت ناامید نمی‌شوم و جا دارد همین جا از مسئولین تیم فجر نهایت تشکر را داشته باشم.

پیروانی در پایان باز هم مانند مصاحبه‌های هفته‌ قبل خود از موقعیت تیم فوتبال برق شیراز و شرایط بحرانی این تیم ابراز ناراحتی کرد و گفت: امیدوارم که تیم برق بتواند به زودی این شرایط سخت را پشت سر بگذارد و من باز هم می‌گویم از تمامی مسئولان استان گله‌مندم که باید چهار ماه پیش به کمک تیم برق می‌آمدند نه الان.

وی درمورد داوری بازی هم گفت: من همیشه سعی کرده‌ام چه در مواقع باخت و چه در موقع پیروزی درمورد داوری بازی صحبتی نداشته باشم.

کد خبر 75599

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز