سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی باشهردار منطقه 6 دیدار کرد

 داود گنجه‌ای قائم مقام خانه موسیقی و از اعضای هئیت مدیره و شورای عالی این نهاد ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت : این دیدار که به دعوت خانه موسیقی در محل این نهاد تشکیل شد،خوب و صمیمی بود و آقای دکتر غفرانی، شهردار منطقه 6، بعد از شنیدن مسائل ومشکلاتی که از سوی من و آقای دکتر سریر مطرح شد بر رسیدگی به مشکلات خانه موسیقی و حل آن تاکید کردند.

به گفته گنجه‌ای در این نشست مسائلی چون نداشتن پارکینگ اختصاصی، استهلاک ملک، نبود فضای مناسب برای شکل دهی به درمانگاه کانون پزشکان خانه موسیقی و برخی مشکلات دیگر سخن گفته شد.

گنجه‌ای که اخیرا دو آلبوم از تکنوازی‌های کمانچه خود را از سوی انتشارات ماهور به بازار موسیقی عرضه کرده بود،[انتشار بداهه‌نوازی‌های داود گنجه‌ای] با اشاره به رسالت شهرداری ها در جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات نهادهای اجتماعی گفت : خانه موسیقی با بیش از هشت هزار عضو نیاز به رسیدگی و نگاه مثبت مسئولان دارد چرا که هر گونه کمک به این نهاد در حقیقت کمک به فرهنگ عمومی است و شخص خاصی از آن منتفع نمی‌شود.

به گفته گنجه‌ای ، شهردار منطقه شش در پایان با اعلام آمادگی حمایت بیش از پیش خود از خانه موسیقی  گفت: به زودی هیئتی را برای بررسی دقیق مشکلات خانه موسیقی به این محل اعزام می کند.

به گزارش همشهری آنلاین به رغم گذشت 5 ماه از وعده معاون هنری وزارت ارشادمبنی بر پرداخت مابقی طلب خانه موسیقی برای خرید ملک در اختیار این نهاد هنوز این پول که 150 میلیون تومان است پرداخت نشده است. این درحالی است که وعده دادن این رقم یک سال قبل از سوی وزیر ارشاد داده شده بود.

کد خبر 75039

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز