دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۳:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمیته داوران اعلام کرد داور دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه (24 بهمن) و همزمان با اعلام سایر داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر اعلام می‌شود.

به گزارش مهر، در پایان نشست دوشنبیه (21 بهمن) اعضای کمیته داوران که با حضور غلامرضا بهروان نایب رئیس، حسین خوشخوان و منوچهر نظری اعضای کمیته داوران برگزارشد، اعضا ضمن بحث و گفتگو پیرامون ویژگی‌های داور دربی [تاریخچه دیدارهای پرسپولیس و استقلال] نظرات خود را درخصوص گزینه‌های ایرانی برای قضاوت این دیدار مطرح کردند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال پیش از این ازخداداد افشاریان، سعید مظفری زاده، محسن ترکی و مسعود مرادی برای قضاوت دیدار استقلال و پرسپولیس نام برده بود که به نظر می‌رسد نام مسعود مرادی از این فهرست حذف شده است.

قرار است کمیته داوران پس از بازگشت مسعود عنایت از ماموریت AFC ضمن بررسی تمامی جوانب تصمیم نهایی خود را در مورد داور دربی اعلام کند.

از سوی دیگر درپی نشست شب گذشته مسئولان فدراسیون فوتبال با اعضای کمیته داوران، فدراسیون فوتبال حمایت قاطع خود را از داور ایرانی دربی اعلام  و هرگونه تصمیم گیری در این زمینه را به کمیته داوران واگذار کرده است.

به این ترتیب به نظر می‌رسد بحث حضور داور خارجی در دربی 66 کاملا منتفی است و به طورقطع دیدار روز جمعه تیم‌های استقلال و پرسپولیس را داور ایرانی قضاوت خواهد کرد.

کد خبر 74996

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز