سازمان زیباسازی تهران در طرحی اقدام به نقاشی ۶۰ ایستگاه اتوبوس در مناطق ۲۲ گانه شهری و ۲۲ اتوبوس شهری در آستانه نوروز ۱۴۰۲ کرده است.

اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین، مجید قادری آذر معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهرتهران، هدف هشتمین سالانه هنرهای شهری بهارستان را ایجاد نشاط اجتماعی با آثار هنری خلاقانه در سطح شهر عنوان کرد و گفت: نوروز از اعیاد ملی است که همواره مورد توجه مردم قرار دارد و ما در سازمان زیباسازی تلاش می‌کنیم تا با ایده‌های خلاقانه جامعه هنری، در اعیاد ملی و مذهبی، بستر شهری را به محلی برای نشاط شهروندان بدل کنیم.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهرتهران ادامه داد: در بهارستان ۱۴۰۲ با همیاری جامعه دانشگاهی و دانشجویان هنری، تلاش شد تا آثار هنری را در بسترهای متفاوتی وارد حوزه شهری کنیم. از این رو یکی از بخش‌های این رویداد هنری به طراحی اتوبوس‌های شهری اختصاص پیدا کرد تا از اجرای آثار هنری ایستا به سمت ارائه آثار هنری متحرک، حرکت کنیم تا ضمن جابجایی این آثار در محیط شهر، زمینه تعامل بیشتر شهروندان با آثار هنری را فراهم آوریم.

قادری آذر توضیح داد: بر همین اساس ۲۲ اتوبوس شرکت واحد از سوی اساتید دانشگاهی هنر، مزین به آثار هنری شدند که این اتوبوس‌ها در آستانه نوروز مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان شده‌اند. این اتوبوس‌های در خطوط اصلی، مرکزی و پر تردد شهر فعال هستند تا عموم مردم از آن‌ها بهره‌مند شوند.

سازمان زیباسازی شهر تهران در برپایی هشتمین سالانه هنرهای شهری بهارستان با دعوت از اساتید و دانشجویان دانشگاه هنر، آزاد و الزهرا، ۶۰ ایستگاه اتوبوس در مناطق ۲۲ گانه شهری و ۲۲ اتوبوس شهری را در آستانه نوروز ۱۴۰۲ طراحی و نقاش کرده است.

کد خبر 748852

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha