مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از طرح جدید مترو برای عدم ورود آقایان به واگن ویژه بانوان خبر داد.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود درستی در مورد جزئیات طرح جدید جداسازی واگن بانوان و عدم ورود آقایان به این واگن‌ها، گفت: نکته قابل توجه این است که ۴۰ درصد تماس‌های مردمی با مترو در حوزه درخواست‌ها و انتقادات در مورد ورود آقایان به واگن بانوان است و این درخواست در رتبه اول فراوانی اعتراضات مردمی است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد: بر همین اساس در یکی از قطارها درب شیشه‌ای جدا کننده نصب کردیم و کاملا ورود آقایان از داخل قطارها را مسدود کردیم.

عکس | طرح جدید مترو برای ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان

وی با بیان اینکه ما نیاز به همراهی و همکاری آقایان در این مسأله داریم، اظهار کرد: ما برای تکریم بانوان واگن مخصوص برای آنها گذاشتیم و این ربطی به اسلام ندارد؛ چرا که در ژاپن هم واگن مخصوص بانوان وجود دارد و آیا آنها مسلمان هستند؟ این موضوع یعنی تعیین واگن اختصاصی برای زنان که جزو درخواست‌های آنان بوده و ما از نظر فرهنگی و اعتقادی نیاز به همراهی آقایان هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در مورد ورود آقایان از درهای اصلی قطار به واگن بانوان و تمهیدات مترو نیز گفت: مأموری گذاشته و به آقایان تذکر می‌دهیم، اما در یکی از قطارها درهای شیشه‌ای را آزمایش کردیم و در نظر داریم تا در آستانه سال نو در خط سه مترو این درهای جدا کننده را نصب کنیم تا مشکل ورود آقایان به واگن زنان رفع شود.

کد خبر 745900
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • ناشناس IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    12 10
    خیابانها رو هم زنانه مردانه کنید
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    5 8
    اصلا نظارت روی واگن خانم ها نیست مامور هم خیلی کم روی سکو هست آقایان همین جور وارد واگن خانم ها میشوندکار بسیار اشتباهی چون الان با این اوضاع مملکت وارد شدن آقایان به واگن خانمها اشتباه بزرگی چاقو داشته باشه یا اسلحه چطور دفاع کنیم حداقل سوار واگن اقایان آدم بشه یک نفر حمله کنه دو تا آقا کمک می کنه ولی در واگن زنان آقایی حمله کنه به خانم ها زنان دفاع نمی توانند بکنند روی سکوها ناظر زیاد بگذارید ممنون از لطفتان من اعتراض داشتم رفتم گفتم گفتند ما کاری نمی توانیم بکنیم به سامانه شهرداری اعتراض کنیدنطارت روی سکو کم در ضمن وقتی به ناظر هم باشه اعتراض بشه بی اهمیت جلوه میدهدممنون میشویم دقت بیشتر به موضوع کنید
  • مجتبی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    7 10
    من تکذیب میکنم،توی اصفهان خانومها چنین درخواستی ندارن
  • فائزه رشیدی FR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    9 6
    سلام ببخشید اگر میشد برای شیراز هم این مسئله را در نظر می گرفتید خیلی عالی میشد.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    9 6
    این کار خوبی بود هر بی پدر مادری مزاحم زن وبچه. مردم نمیشه
  • علی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    8 3
    بهتر است به جای دو واگن یک واگن به خانمها اختصاص یابد چون در ساعات ابتدایی صبح و غروبها واگن آقایان جای سوزن انداختن نیست و قابل مقایسه با واگن خانمها نیست.
  • قلی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    6 2
    اون .... که نمیدونه کجاباید سوار بشه باید برخورد جدی باش بشه،، .... فهم باید بشه چون بتمام معنا .....
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    6 2
    والا این همه زن دختر میان تو واگن آقایون چکار باید کرد
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    5 2
    کلا آقایانی که وارد واگن خانم‌ها می‌شوند بی ملاحظه و بی ادب هستند. اکثرا خانم های این واگن کارمند و موقع برگشت کار خسته و ولو شدن و با حضور یک مرد در واگن با تهویه ضعیف و جمعیت زیاد معذب هستن