گروه حوادث: کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران بزرگ در مسیر تحقیقات بر روی پرونده قتل دردناک یک زن جوان که جسد وی در بیابان‌های اطراف شهرک مخابرات کشف شده بود به سرنخ‌های تازه‌ای رسیدند که می‌تواند در به نتیجه رسیدن این پرونده جنایی موثر باشد.

ساعت 8 و 30  دقیقه صبح 26 مهرماه، کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران بزرگ از کشف جسد مثله شده دختر جوانی در شهرک مخابرات مطلع شدند، با حضور تیم پلیسی در محل ،بررسی‌های اولیه از جسد نشان داد زمان زیادی از مرگ زن جوان نمی‌گذرد.  پلیس جنایی در محل کشف جسد هیچ سند و مدرکی که نشانگر هویت مقتول باشد به دست نیاورد و در نهایت با دستور بازپرس ولی الله حسینی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.

بعد از گذشت چند روز از کشف جسد زن جوان و ناکام ماندن تحقیقات پلیس برای شناسایی هویت مقتول ،بازپرس حسینی با صدور دستور چاپ عکس این زن در روزنامه‌ها از مردم خواست در صورت شناسایی هویت مقتول با پلیس جنایی تماس بگیرند.
با چاپ این عکس تماس‌های متعددی با اداره دهم آگاهی تهران بزرگ برقرار شد که بسیاری از آنها در همان بررسی‌های نخستین معلوم شد که نادرست هستند ولی چند روز پیش تماسی با پلیس جنایی تهران بزرگ برقرار شد که هویت دختر مقتول را مرجان عنوان می‌کرد و مدعی بود این زن چندی پیش خانواده خود را ترک کرده و به همراه پسر جوانی در منطقه آریا شهر زندگی می‌کرده است اما به طور ناگهانی ناپدید شده است. اطلاعات این فرد توجه پلیس را جلب کرده و کارآگاهان اداره دهم بررسی ادعاهای این مرد را که می تواند به هویت واقعی این زن نزدیک باشد در دستور کار خود قرار داده‌اند.
بازپرس حسینی همچنین بار دیگر از کسانی که اطلاعات بیشتری در این زمینه دارند درخواست کرد با اداره دهم آگاهی تماس بگیرند.

کد خبر 7441

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز