دبیرکل حزب الله لبنان گفت: کسانی که بر روی فروپاشی جمهوری اسلامی ایران حساب باز کرده‌اند، محاسباتشان بر اساس توهمات است.

حسن نصرالله

به گزارش همشهری آنلاین، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد فرماندهان شهید مقاومت، سالگرد شهادت شیخ راغب حرب و سید عباس موسوی و حاج عماد مغنیه را به خانواده‌های آنها تسلیت گفت.

فروپاشی ایران شکست خورده است

نصرالله تصریح کرد: کسانی که بر روی فروپاشی جمهوری اسلامی ایران حساب باز کرده‌اند، محاسباتشان بر اساس توهمات است و نمی‌توان آن‌ها را مبنی قرار داد چرا که محاسباتی غلط و شکست خورده است.

دبیرکل حزب‌الله به دیگر خانواده‌های شهدا و به‌ویژه شهید رضا الشاعر و حسن شاطری نیز تسلیت گفت و تاکید کرد: غم فراق این عزیزان هرگز از قلب ما خارج نمی‌شود.

سید حسن نصرالله همچنین با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به ملت ایران گفت: اغلب رسانه‌های غربی و برخی رسانه‌های عربی راهپیمایی میلیونی اخیر ایران در سالگرد پیروزی انقلاب این کشور را پوشش ندادند. همه کسانی که روی سقوط نظام ایران شرط‌بندی  و حساب کرده بودند به ویژه صهیونیست‌ها در محاسبات خود اشتباه کردند و من به آن‌ها می‌گویم که روی سقوط نظام جمهوری اسلامی هیچ حسابی باز نکنید.

دبیرکل حزب‌الله در ادامه، سالگرد ترور رفیق حریری، نخست‌وزیر فقید لبنان را نیز به خانواده او و طرفدارانش تسلیت گفت و درباره توافق «مار میخائیل» با جریان آزاد ملی لبنان تصریح کرد: این توافق در موقعیت نگران‌کننده‌ای قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم آن را در راستای منافع ملی کشور حفظ کنیم.

نصرالله به سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه بحرین نیز اشاره کرد و گفت: ملت بحرین هرگز آرمان ملی خود و مسئله فلسطین را رها نکرده‌اند و من به این ملت رنج‌کشیده درود می‌فرستم.

کد خبر 742453
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • احمد IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    1 0
    قرار داد با اسرایل برای گاز به کجا رسید