چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان مسابقه برابر تیم تایلند که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، گفت:

 قرار نیست ما در تمامی مسابقاتی که به میدان می‌‏رویم، پیروز از میدان خارج شویم.

به گزارش ایلنا، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان دیدار افزود: در این مسابقه ما در نیمه اول، بازی خیلی خوبی را ارائه کردیم اما در نیمه دوم تایلند بهتر ظاهر شد و حتی یکی- دو موقعیت داشت که با واکنش رحمتی تبدیل به گل نشد. البته من پیش‌‏بینی یک بازی سخت برابر تایلند را کرده بودم. 

وی ادامه داد: تیم ملی تایلند در دو، سه ماه اخیر نزدیک به 12 بازی تدارکاتی و رسمی را پشت سر گذاشته است که آخرین آن برابر تیم ملی دانمارک بود که به تساوی 2 بر 2 رسیدند و فقط در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردند. روی هم رفته من از بازیکنانم راضی هستم و با وجود این‌‏که بهترین تیم آسیا هستم اما قرار نیست در همه مسابقات پیروز شویم. 

سرمربی تیم ملی با اشاره به تعویض‌‏های خود در خط میانه اضافه کرد: مازیار زارع و کریم باقری تا زمانی که در میدان بودند تمام تلاش خود را انجام دادند اما من ترجیح دادم نیروی تازه نفس وارد زمین شوند. به همین دلیل کیانوش رحمتی، محمد نوری و سید صالحی را وارد زمین کردم. ما در طول مسابقه به دنبال کسب 3 امتیاز بودیم اما فکر می‌‏کنم گرفتن یک امتیاز در خانه حریف خوب باشد.

دایی گفت: تایلند از کشورهای خوب شرق آسیا و در این چند سال اخیر پیشرفت خوبی داشته است. بازی خوب آنها مقابل ایران نشانگر همین مسأله بود.

وی با اشاره به قضاوت داور ازبکستانی این مسابقه افزود: در مورد داوری صحبت نکنیم بهتر است. او در چند صحنه به ضرر ما سوت زد اما در مجموع اشتباهی مرتکب نشد که در نتیجه مسابقه تاثیرگذار باشد.

کد خبر 74177

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز