رزمایش جهاد دامپزشکی قرارگاه محرومیت زدایی در مناطق محروم و صعب العبور بخش چلو شهرستان اندیکا برگزار شد که در آن، خدمات بهداشتی و درمانی دام عشایر منطقه از قبیل واکسیناسیون، ویزیت و درمان رایگان بیش از ۵۰ هزار رأس دام سبک و سنگین و ارائه آموزش و ترویج کنترل بیماری‌های دامی ارائه شد.

اندیکا

به گزارش همشهری آنلاین،  رزمایش جهاد دامپزشکی قرارگاه محرومیت زدایی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مناطق محروم و صعب العبور بخش چلو (زاووت) شهرستان اندیکا برگزار شد.  

در این رزمایش سه روزه، ۶۰ نفر از نیروهای جهادی و کارکنان ادارات شهرستانی به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دام عشایر منطقه از قبیل واکسیناسیون، ویزیت و درمان رایگان بیش از ۵۰ هزار رأس دام سبک و سنگین و ارائه آموزش و ترویج کنترل بیماری‌های دامی پرداختند.

ناصر عسکری فرد سرپرست اداره کل دامپزشکی خوزستان در این رابطه اظهار کرد: با عنایت به اینکه مقام معظم رهبری تأکید دارند که مشکلات کشور با کار جهادی حل می‌شوند، کار و خدمت جهادی به ویژه در مناطق محروم و صعب‌العبور از اولویت جدی این اداره کل است.

وی افزود: در همین راستا رزمایش جهاد دامپزشکی قرارگاه محرومیت زدایی در مناطق محروم و صعب العبور بخش چلو(زاووت) شهرستان اندیکا برگزار شد.  

سرپرست اداره کل دامپزشکی خوزستان گفت: در آینده، اردوهای جهادی در سایر نقاط استان نیز برگزار خواهد شد.

محمد جواد چراغی پور دبیر قرارگاه محرومیت زدایی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان نیز در همین رابطه اضافه کرد: در این رزمایش از ظرفیت دیگر ارگان‌های دولتی و غیردولتی، از جمله هلال احمر، ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز، بنیاد علوی و بسیج مهندسین کشاورزی سپاه حضرت ولیعصر (عج) جهت تسریع خدمت رسانی به این مناطق استفاده گردید.

وی ادامه داد: در این رزمایش اکیپ‌هایی متشکل از نیروهای جهادی و شبکه های دامپزشکی شهرستان‌های دزفول، مسجدسلیمان، شوشتر، لالی و باوی به منطقه اعزام شدند.

چراغی پور افزود: با روحیه جهادی میتوان خدمات رسانی به مناطق صعب العبور را تسریع بخشید.

کد خبر 741414
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha