رئیس‌جمهور سابق کشور با اشاره به اینکه مردم خود صاحب و حافظ انقلاب هستند، گفت: بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی، پایگاه مردمی آن و بزرگترین ثمره جمهوری اسلامی، حضور و مشارکت آحاد ملت است.

تصاویر حضور چهره ها در راهپیمایی 22 بهمن | از حسن روحانی تا سردار سلامی

به گزارش همشهری آنلاین، حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق ایران، دقایقی پیش به جمع باشکوه راهپیمایان ۲۲ بهمن در تهران پیوست و همراه با مردم در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.

روحانی در حاشیه حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران حاضر در مسیر میدان آزادی، انقلاب اسلامی را خواست مردم ایران و متعلق به همه آن‌ها دانست و اظهار داشت: دشمنان مردم ایران روزی سودای این را داشتند که انقلاب چهل‌سالگی خود را نمی‌بیند، اما این توهم با مقاومت و ایستادگی، وحدت و انسجام ملت تبدیل به خیالی باطل شد.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان افزود: مردم خود صاحب و حافظ انقلابی هستند که استقلال و آزادی را در جمهوری اسلامی می‌بیند. بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی، پایگاه مردمی آن و بزرگترین ثمره جمهوری اسلامی، حضور و مشارکت آحاد ملت در صحنه تصمیم‌گیری و تعیین سرنوشت خود است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی، انقلاب اسلامی را با انتخابات تکمیل کرد، افزود: استواری امروز نظام اسلامی نتیجه راهبری مقام معظم رهبری با تقویت جمهوریت و اسلامیت است که پشتیبان رأی و نظر مردم است.

روحانی بیان کرد: انقلاب به هیچ گروه و جناحی تعلق ندارد، متعلق به آحاد مردم است و با اتحاد و انسجام و احترام به افکار گوناگون و شنیدن صدای مردم بقای انقلاب تضمین می‌شود. نگذاریم اقلیتی قدرت‌طلب اکثریت را کنار بزنند که آن روز پایان انقلاب خواهد بود.

کد خبر 741139
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • US ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    7 3
    فقط دروغ... اگر ایشان راست می گوید جرااجازه رفراندوم آزاد را پیشنهاد نمی کند
  • علی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    1 7
    کجایی که یادت بخیر روحانی