فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند جعل اسناد ملکی به ارزش و مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال خبر داد.

مازندران

به گزارش همشهری آنلاین، سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه تعدادی از افراد با تشکیل باند جعل اسناد تحت پوشش مشاور املاک از آنان کلاهبرداری کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از تعدادی مالباخته دریافتند، متهمان به جعل اسناد، املاک با ارزش را در سطح شهرستان‌های مرکزی استان شناسایی و با تنظیم مبایعه نامه با خالی گذاشتن بخش‌هایی از مندرجات آن از مالک امضا اخذ و مبالغی از ثمنمعامله را نیز پرداخت و بدلیل واهی از تحویل مبایعه نامه خودداری و در ادامه نسبت به جعل (الحاق) مندرجات و کلاهبرداری از مالباختگان اقدام می‌کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در مراحل رسیدگی به پرونده با دستور قضائی پروانه فعالیت مشاور املاک آنان نیز به دلیل تخلفات باطل شد.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد شکات و بیم متواری شدن متهمان، درخواست جلب و دستگیری متهمان اخذ و طی یک عملیات سریع و غافلگیرانه، ۸ متهم پرونده دستگیر و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

سردار میرزایی گفت: در روند رسیدگی به پرونده کلاهبرداری، ۵۰ شاکی شناسایی و مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری شد که برابر تحقیقات میدانی و اعلام بازپرس پرونده، تعداد شکات آن نیز در حال افزایش است.

کد خبر 740754
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha