اجاره ویلا در کردان کار ساده‌ای است اما نیازمند دقت است. افرادی که روستای زیبای کردان را برای اقامتی یک یا چند روزه انتخاب می‌کنند، بهتر است قبل از اجاره ویلا در مورد برخی نکات با مالک یا مرکز اجاره ویلا صحبت کوتاهی داشته باشند.

کردان

یکی از دلایل اصلی سفر، گذراندن ساعاتی آرام و بدون تنش است. بنابراین مکانی که قرار است هنگام سفر در آن اقامت کنیم، باید از هر جهت ایمن بوده و دغدغه‌ای بابت امنیت خود و لوازم همراهمان نداشته باشیم. علاوه بر این، نظافت محیط نیز به‌گونه‌ای باشد که بتوانیم بدون نگرانی از آلودگی، از امکانات ویلا استفاده کنیم.

اجاره ویلا در کردان در محیطی پاکیزه و بهداشتی

این روزها بیشتر مردم حساسیت زیادی به نظافت و پاکیزگی محیط زندگی خود دارند. چرا که به اهمیت آن در حفظ سلامتی و پیشگیری از انواع بیماری‌ها پی برده‌اند. اغلب خانم‌های خانه‌دار سرویس‌های بهداشتی، لوازم آشپزخانه، لوازم خواب و... را به‌صورت هفتگی یا ماهیانه تمیز می‌کنند. اما در ویلاهای اجاره‌ای امکان رعایت بهداشت آن‌گونه که در خانه رعایت می‌شود، امکان‌پذیر نیست.

بنابراین بهتر است علاوه بر دقتی که هنگام بازدید از ویلا انجام می‌دهید، برخی از اقدامات بهداشتی را شخصا و قبل از باز کردن لوازم سفر خودتان انجام دهید تا در مدت اقامت با خیال آسوده از وسایل موجود در ویلا استفاده کنید.

یکی از راه‌های اطلاع از وضعیت نظافت و امنیت ویلا، مطالعه نظرات کاربران است. البته اگر اجاره ویلا به کمک سایت‌های معتبر انجام شود، بی‌شک شرایط درج‌شده در اطلاعات سایت با امکانات موجود مطابقت خواهد داشت.

امنیت مهم‌تر است یا نظافت؟!

مراقبت و حفظ سلامتی افراد هنگام سفر، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه ویژه داشت. چرا که اگر کوچک‌ترین آسیبی به هر یک از مسافران وارد شود، ممکن است تمام برنامه‌های سفر را تحت تاثیر قرار داده و ادامه سفر را غیرممکن کند!

بیشتر افراد، هنگامی که صحبت از امنیت می‌شود، فقط به دزدی اموال فکر می‌کنند. در صورتی که امنیت ویلا علاوه بر ایمن بودن از نظر سرقت، شامل موارد زیاد دیگری نیز می‌شود! نظافت نیز مقوله‌ای پرچالش برای مالکین و مسافران است. چرا که ملاک نظافت از نظر افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد.

نقطه مشترک امنیت و نظافت، ارتباط مستقیم آن‌ها با سلامتی افراد است. اگر هر کدام از این دو مورد هنگام اجاره ویلا در کردان رعایت نشده باشد، می‌تواند سلامتی افراد را به خطر بیاندازد.

کدامیک از ویلاهای کردان امنیت بیشتری دارند؟

این روزها اغلب مالکان برای جلوگیری از ورود سارقان علاوه بر استفاده از نرده و دیوار بلند، ویلاهای خود را به دوربین‌های مداربسته نیز مجهز می‌کنند. بهتر است قبل از اجاره ویلا در کردان از داشتن پارکینگ کافی برای ماشین‌ها و تحت پوشش بودن آن‌ها توسط دوربین مطمئن شوید. البته به‌طور کلی هرچه ویلا به مناطق مرکزی و پرتردد نزدیک‌تر باشد، از امنیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

علاوه بر این، سیستم گرمایش ساختمان را بررسی نموده و از سلامت آن مطمئن شوید. اگر از بخاری گازی برای گرم شدن خانه استفاده می‌شود، از عملکرد دودکش‌ها اطمینان حاصل کنید. وجود نرده در کنار پله‌های ساختمان و حفاظ استخر، خصوصا برای افرادی که فرزند خردسال به‌همراه دارند، الزامی است.

 یکی از مواردی که ممکن است بسیاری از مسافران به آن بی‌توجه باشند، موقعیت ویلا نسبت به کوه‌های اطراف و رودخانه‌ها است. در فصولی که احتمال ریزش کوه و یا طغیان رودخانه وجود دارد، بهتر است از اجاره ویلاهایی که در نزدیکی رودخانه و یا دامنه کوه قرار دارند خودداری نمایید. این امر خصوصا در فصل زمستان و در مناطق برف‌خیز که احتمال ریزش بهمن وجود دارد، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در کردان که جزو مناطق کوهستانی و برف‌خیز به‌شمار می‌رود، بررسی موارد یاد شده الزامی است.

https://lh4.googleusercontent.com/fwSlbc7z_OW4vbOfEZwQ-bfJyhAAhl4PaZNKzuN9twUpkngCyyYtbYfL9grUc4i3mms9HoLH6eSb6IsfrEZisqR75o_LVJ1Dz66VVhRlvzIRCiU5pnhmzUPv7KIsY-kxZI3izBwRgnP4A82opvPP53I

آیا ویلاهای کردان از نظافت کافی برخوردارند؟

بر خلاف هتل‌ها که نظافت در طول دوره اقامت بر عهده پرسنل است، تمیز نگه داشتن ویلا به عهده مسافر است. معمولا ویلاها پس از نظافت کلی به مسافر تحویل داده می‌شوند. این تمیزکاری شامل شستشوی کامل سرویس‌های بهداشتی، جارو کردن، تعویض ملحفه و... است. اما بهتر است برای اطمینان، مسافرها نیز با استفاده از مواد شوینده، سطوحی را که قرار است مواد خوراکی روی آن قرار گیرد مجددا ضدعفونی کنند. همچنین در صورت امکان رختخواب‌های کم‌حجم شخصی همراه داشته باشند.

اهمیت نظافت در ویلاهای استخردار به دلیل وجود محیط مرطوب و مناسب برای رشد میکروب‌ها و قارچ‌ها، اهمیت بیشتری دارد. بهتر است اگر قصد استفاده از استخر ویلا را داریم، از نظافت آن که شامل سیستم‌های تعویض آب و به‌کار بردن مواد ضدعفونی است، اطمینان پیدا کنیم.

مطالعه نظرات کاربران یکی از راه‌هایی است که صحت اطلاعات ارائه شده را تضمین می‌کند. البته ویلاهایی که مراکز معتبر معرفی می‌کنند، نخست توسط کارشناس بازدید شده و پس از تایید به سایت معرفی می‌شوند.

نظر شما در مورد امنیت و نظافت ویلاهای کردان چیست؟

این روزها نقش تبلیغات در استقبال مردم برای اجاره ویلا را نمی‌توان نادیده گرفت. بیشتر افرادی که قصد اجاره ویلا در کردان را دارند نیز ترجیح می‌دهند اقامتگاه دلخواه خود را قبل از شروع سفر به‌صورت اینترنتی رزرو کنند. تمیز بودن محیط ویلا از مواردی است که اغلب مسافران حساسیت زیادی به آن نشان می‌دهند و در مورد آن تحقیق می‌کنند. کامنت‌های مثبت کاربران می‌تواند بهترین تبلیغ برای ویلا و مرکز معرفی‌کننده آن باشد.

خوشبختانه سایت‌های اجاره ویلا مانند جاباما که منطقه کردان را تحت پوشش خود دارند، با نظارت دقیق و فراهم کردن خواسته‌های مسافران، توانسته‌اند اعتماد متقاضیان را جلب نمایند.

به این ترتیب اگر قصد اجاره ویلا دارید، مطالعه مشخصات ویلا و مقایسه آن با نظر مسافرانی که در آن اقامت داشته‌اند، می‌تواند به شما در انتخاب ویلا کمک کند.

شما نیز اگر جزو مسافرانی هستید که در ویلاهای کردان اقامت داشته‌اید، می‌توانید نظرات و انتقادات خود را مطرح کنید. بی‌شک این‌کار شما کمک بزرگی به بالا بردن کیفیت ویلاها خواهد کرد.

کد خبر 740642

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha