شما می توانید با روش‌های ساده از طریق بازار کسب درآمد از اپلیکیشن‌های مالی به درآمد برسید. اما چطور؟ با ما همراه باشید.

image-20230206171713-1.png

این روزها بازار کسب درآمد از اپلیکیشن‌های مالی بسیار داغ است. کمتر کسی را پیدا می‌کنید که در کنار شغل اصلی خود، علاقه‌مند به دریافت سود از این بستر نباشد.

اما کسب سود از بازارهای مالی چگونه است؟

شاید با خودتان تصور می‌کنید که برای فعالیت در بازارهای مالی لازم است سال‌ها تلاش و مطالعه کنید. البته که داشتن تخصص برای موفقیت در این بازارها لازمه ی کار است، اما رازی که بسیاری از افراد از آن بی‌خبر هستند، این است که شما می‌توانید در این بازارها با روش‌های ساده‌تر و با سرعت بالاتری به درآمد برسید و از دریافت جایزه نیز لذت ببرید. بله درست خواندید، جایزه! اگر کنجکاو شده‌اید بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

انواع کسب درآمد از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها

کسب درآمد، آن هم در شرایطی که در خانه خودتان نشسته‌اید و نوشیدنی مورد علاقه‌تان را می‌نوشید، بسیار رویایی و دلنشین به نظر می‌رسد. پس تعجبی ندارد اگر نتوانید به راحتی به هر کسب‌وکاری اعتماد کنید و با دیده شک و تردید به چنین پیشنهاد وسوسه‌برانگیز بنگرید. اما اجازه بدهید یک بار برای همیشه خیالتان را راحت کنیم. با اکسبیتو می‌توانید به صورت قانونی و معتبر، درآمد غیرفعال مناسبی را برای خودتان ایجاد کنید.

صرافی اکسبیتو استارتاپی جوان و پویا است که از سال 1395 فعالیت خود را برای هموارسازی بستر رشد و کسب درآمد از ارز دیجیتال در کشور عزیزمان ایران آغاز کرد. با این استارتاپ رو به رشد می‌توانید از درآمد فعال و غیرفعال خود لذت ببرید و با جدیدترین تحولات تکنولوژی ایران و جهان در زمینه بازارهای مالی نیز همراه شوید.

اگر بخواهیم دو روش خودکار یا به اصطلاح "غیرفعالِ" سب درآمد از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را توضیح دهیم، بدون شک می‌توانیم به ایردراپ و ریفرال کد اشاره کنیم. شاید این نام‌ها پیش از این نیز به گوشتان خورده، اما ذهنتان در مورد نحوه انجام و چگونگی آن پر از ابهام و سوال باشد. از این رو تصمیم گرفتیم تا این دو روش را با شما به اشتراک بگذاریم تا شما نیز سهمی از این بازار مالی داشته باشید.

کسب درآمد از ارز دیجیتال با ایردراپ

یکی از روش‌های پرطرفدار درآمدزایی که نیاز به سرمایه اولیه هم ندارد، روش ایردراپ است. در دنیای ارزهای دیجیتال، استارتاپ‌های جوانی وجود دارند که برای پیشبرد اهداف خود نیاز به سرمایه دارند. این گروه‌های متخصص با ایجاد کوین یا توکن‌های مخصوص خود، اقدام به جمع‌آوری سرمایه لازم برای پروژه خود می‌کنند. کاربران در ازای تهیه این توکن‌ها یا انجام وظایف خاص نظیر تبلیغ و معرفی آن توکن، می‌توانند به کسب درآمد بپردازند.

دریافت جایزه معرفی دوستان با ریفرال کد

ساده‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای کسب درآمد از ارز دیجیتال، دعوت کردن دوستان با استفاده از کد اختصاصی خودتان است. برای انجام این روش ابتدا لازم است خودتان در صرافی مورد نظر حساب کاربری داشته باشید. سپس با استفاده از لینک مخصوصی که از طریق حساب کاربری خود می‌توانید کپی کنید، دوستان خود را به صرافی دعوت کرده و در کارمزد معاملات آن‌ها شریک شوید.

تفاوت ایردراپ با ریفرال کد در چیست؟

کسب درآمد آن‌چنان که فکر می‌کنید، پیچیده نیست. دو روش معروفی که معرفی کردیم، هر کدام مزایا و معایبی دارند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم. در روش ایردراپ، وظیفه شما این است که کارهایی را که از شما خواسته شده انجام دهید تا به درآمد برسید. مثلاً ممکن است از شما خواسته باشند که توکن مورد نظر را در توییتر خود معرفی کنید. ضمن اینکه اگر ایردراپی از شما پول درخواست کرد یا وعده وعیدهای عجیب و غریب داد، لازم است شک کنید چون ممکن است کلاهبرداری باشد.

اما در روش ریفرال کردن که اکسبیتو نیز آن را توصیه و پیشنهاد می‌کند، شما در واقع هیچ ریسکی نمی‌کنید و بدون نیاز به انجام دادن وظایف خاص می‌توانید به درآمد غیرفعال دست پیدا کنید. در این روش دوستان خود را به کمک لینک اختصاصی یا ریفرال کد خود به استفاده از اپلیکیشن فرا می‌خوانید و در کارمزد معاملاتی آن‌ها شریک می‌شوید.

در واقع این جایزه معرفی دوستان است که می‌توانید بدون هیچ ریسکی دریافت کنید و در 25 درصد کارمزد معاملات آن‌ها شریک شوید. چه راه‌حلی بهتر و مطمئن‌تر از این؟

 چرا اپلیکیشن‌ها به افراد مختلف اجازه کسب درآمد می‌دهند؟

2 روش تضمینی کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون نیاز به سرمایه اولیه

(روش‌های کسب درآمد با معرفی دوستان)

احتمالاً برایتان سؤال پیش آمده که چه سودی عاید اپلیکیشن‌ها می‌شود که در ازای آن به افراد مختلف اجازه کسب درآمد می‌دهند. آیا این روش‌ها واقعی است یا کلاهبرداری بیش نیست؟ همان‌طور که پیش‌تر نیز بیان کردیم، کاملاً حق دارید که در این زمینه مردد باشید. در ادامه برایتان دلایل دریافت جایزه از طریق اپلیکیشن‌ها را توضیح می‌دهیم تا موضوع برایتان شفاف‌تر شود.

 آشنا کردن کاربران بیشتر با خدمات اپلیکیشن

زمانی که دوستان خود را به استفاده از اپلیکیشنی معرفی می‌کنید، به افزایش تعداد کاربران آن برنامه کمک می‌کنید و سبب معروفیت بیشتر آن می‌شوید. پس طبیعی است که بتوانید انتظار کسب درآمد با معرفی دوستان را از برنامه‌های مالی داشته باشید و چه خوب است که صرفاً اپلیکیشن‌هایی را به دوستان تریدر و هولدر خود معرفی کنید که هم کارمزد معاملات پایینی داشته باشند و هم شما را در کارمزد معاملات شریک کنند. این یعنی یک معامله دو سر سود هم برای شما و هم برای دوستانتان!

تأمین سرمایه‌های لازم

با ریفرال کردن، در واقع می‌توانید افراد بیشتری را به یک برنامه معتبر فرا خوانید. این‌گونه سرمایه ی بیشتری در اختیار صرافی قرار می‌گیرد و طبیعتاً سودی که شما از معاملات دوستانتان کسب می‌کنید نیز بیشتر می‌شود.

جایزه به کاربران وفادار و متعهد

کاربرانی که تعداد زیادی از دوستان خود را به استفاده از خدمات امن و دارای مجوز اکسبیتو دعوت می‌کنند، طبیعی است که انتظار جایزه معرفی دوستان را نیز داشته باشند. تصور کنید در 25 درصد سود معامله هر یک از دوستانتان شریک شوید.

معرفی سریع‌ترین راه کسب درآمد از پلتفرم‌های مالی

در این مطلب به روش‌های درآمدزایی از پلتفرم‌های مالی اشاره کردیم. همان‌طور که با هم دیدیم، بدون شک روش معرفی دوستان بدون ریسک‌ترین و بهترین روشی است که می‌توانید از طریق آن بدون نیاز به سرمایه اولیه به درآمدزایی بپردازید. روش ایردراپ با توجه به اینکه ریسک و کلاهبرداری در آن زیاد است، چندان توصیه نمی‌شود.

با معرفی کردن دوستان خود به اکسبیتو، هم می‌توانید آن‌ها را با صرافی معتبر و با کارمزد پایین آشنا کنید و هم اینکه از روش مطمئن درآمد با معرفی دوستان لذت ببرید. از طرفی می‌توانید بدون کوچک‌ترین ریسک یا نگرانی، برای خودتان درآمدی غیرفعال و مطمئن را ایجاد کنید.

سخن پایانی

اکسبیتو به عنوان استارتاپی جوان و پویا، فرصتی طلایی برای درآمدزایی جوانان عزیز کشورمان ایجاد کرده است. در این صرافی آنلاین، علاوه بر امکان خرید انواع ارزهای دیجیتال معتبر و اطلاع از قیمت لحظه ای بیت کوین، تتر، اتریوم و... می توانید با ثبت نام در این پلتفرم و فراخواندن دوستانتان به استفاده از خدمات مطمئن این سایت هم دوستان خود را خوشحال کنید و هم خودتان از دریافت جایزه معرفی دوستان لذت ببرید.

کد خبر 740053

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha