رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت حکیمانه رهبر انقلاب در عفو محکومان و متهان حودث اخیر جلوه‌ای دیگر از رویکرد محبت‌آمیز و پدرانه ایشان را با فرزندان خود را به نمایش گذاشت.

قالیباف

به گزارش همشهری آنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت سالروز ارتحال حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها گفت: در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، موافقت حکیمانه رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل‌توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر، جلوه دیگری از رویکرد محبت آمیز و پدرانه ایشان با فرزندان خود را به نمایش گذاشت.

وی افزود:  ایشان از ابتدای این حوادث، حساب افرادی که هیجان‌زده شده و فریب خوردند را از سازمان‌دهندگان آشوب جدا کردند و با محبت اخیر خویش، ضمن تأکید عملی بر این رویکرد، نقشی بی‌بدیل در تأمین اجتماعی و احیای اتحاد و همدلی ملی ایفا کردند.

قالیباف تصریح کرد: موافقت رهبر حکیم انقلاب، از موضع قدرت نظام اسلامی که سیره پیامبران و ائمه(ع) است و نقشه دشمنان برای تنبیه جوانان و نوجوانان معترض و فریب‌خورده با آشوبگران سازمان‌یافته را سد کرد. بر همه مسئولان واجب است تا با تأسی از رویکرد ایشان، ترمیم اجتماعی را سرلوحه کار خویش قرار دهند و با مواضع و رفتار محبت آمیز خود اجازه ندهند دشمنان و آشوب گران سازمان‌یافته مانع از احیای اتحاد ملی شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در پایان لازم است به نمایندگی از ملت نوع‌دوست ایران، با تمامی افراد حادثه دیده از زلزله مهیب ترکیه و سوریه ابراز هم‌دردی عمیق کرده و به ملت مسلمان ترکیه و سوریه بابت مصیبت جان باختن شماری از هم‌وطنان شان تسلیت می‌گویم.

کد خبر 739875
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha