مجموع نظرات: ۲
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
۰ نفر

این روزها همه به دنبال ایده‌ای برای خرید هدیه روز پدر هستند. احتمالا پیدا کردن ایده‌ای که متفاوت از سال‌های قبل باشد، کار سختی به نظر می‌رسد.

پدر

خرید هدیه‌ای که در عین خاص بودن، به صرفه هم باشد، بهترین گزینه برای چنین مناسبتی به شمار می‌رود. ما در ادامه یک ایده ناب برایتان داریم؛ کافیست سفرکارت بخرید! کارت هدیه‌ای که مختص سفر رفتن در نظر گرفته شده و انگیزه‌ای برای دور شدن از خستگی‌ها و روزمرگی‌هاست. اما کارت هدیه سفر چیست و چطور می‌توان خریداری کرد؟

سفرکارت، هدیه روز پدر به کارمندان

استراحت و اندکی فراغت پس از مدتها کار کردن، برای حفظ انگیزه و انرژی هر کارمندی لازم است. به همین دلیل بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌ها، کمک هزینه سفر را به عنوان راهی برای قدردانی از کارمندان نمونه خود در نظر می‌گیرند. دور شدن از روزمرگی‌ها، تجربه آرامش در طبیعت و فراغت از دغدغه‌های کاری حتی برای مدتی کوتاه، از خواسته‌های مشترک همه کارمندان است. پس چه بهتر که برای مناسبت‌هایی مانند روز پدر یا روز مرد، سفر به عنوان هدیه سازمانی به کارمندان ارائه شود.

سازمان‌هایی که مناسبت‌های مختلفی چون روز زن یا روز مرد را بهانه‌ای می‌کنند تا از تلاش کارمندان خود در مسیر دستیابی به اهداف مجموعه قدردانی کنند، همواره می‌کوشند هدایایی ماندگار و متفاوت از سایر سازمان‌ها تهیه کنند. کارت سفر فلای تودی بهترین گزینه به عنوان هدیه سازمانی روز پدر است که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

سفر کارت فلای تودی برای روز مرد

فلای تودی به عنوان یک مرجع معتبر با سالها تجربه در ارائه خدمات سفر، از جمله فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل، راهکارهای سازمانی متنوعی ارائه کرده که یکی از آنها، سفر کارت است.

سازمان‌هایی که همیشه به دنبال ارائه هدایای خاص هستند، می‌توانند سفر کارت را با لوگوی برند خود به کارمندانشان هدیه دهند. بدین صورت که با ثبت درخواست خود در سایت فلای تودی و ارائه اطلاعات موردنظر، سفر کارتی برای کارمندان آن سازمان مطابق با خواست کارفرما صادر می‌شود.

در توضیح این کارت هدیه سازمانی، باید بگوییم که سازمان‌ها هنگام ثبت درخواست، مبلغ موردنظر را برای یکی از خدمات سفر فلای تودی یعنی پرواز یا هتل یا حتی هر دو درج می‌کند. کارت سفر فلای تودی را می‌توان با محدودیت یا بدون محدودیت زمانی درخواست داد، همچنین امکان صدور کارت انحصاری با کد ملی افراد حقیقی نیز وجود دارد.

سفرکارت، هدیه ای برای روز پدر

سفر کارت فلای تودی برای چه مناسبت هایی است؟

سفر در هر زمان از سال بهترین هدیه به شمار می‌رود. فرقی نمی‌کند سال نو باشد یا تعطیلات تابستان! حتی در زمان‌هایی که هیچ مناسبت و تعطیلی ای در کار نیست، یک سفر چند روزه می‌تواند هدیه ی غافلگیرکننده‌ای باشد.

برای هر مناسبتی از جمله روز پدر، روز مادر، جشن تولد و ازدواج، شب یلدا و... سفرکارت بهترین هدیه است. به جای گزینه‌هایی چون کارت هدیه بانکی، خودنویس، لباس، بن خرید و ... سفر به عنوان یک هدیه می‌تواند سازمان و برند شما را از رقبا متمایز کرده و خاطره ی ماندگاری به جا بگذارد.

سفر کارت برای چه کسانی مناسب است؟

علاوه بر این، سفرکارت فلای تودی گزینه‌ای ایده‌آل هم برای سازمان‌ها و هم افراد عادی است و می‌تواند هدیه‌ای متفاوت برای روز پدر باشد. سازمان‌ها چه بزرگ و چه کوچک، می‌توانند در سایت فلای تودی برای کارمندان خود با هر تعدادی درخواست سفر کارت ثبت کنند. فلای تودی این امکان را فراهم کرده است تا سفر برای هر شخص و سازمانی ساده‌تر شود. به همین منظور، در ارائه سفر کارت استثنایی قائل نشده و امکان استفاده از آن را در اختیار همه افراد و سازمان‌ها قرار داده است.

آیا خرید سفر کارت برای روز پدر مناسب است؟

روز پدر یا روز مرد مصادف با ولادت مولای متقیان، امام علی (ع) بوده و با تعطیلات رسمی همراه است. همین تعطیلی فرصت مناسبی است برای کارمندان که برای مدت کوتاهی هم که شده، سفر کنند. اهدای سفرکارت به عنوان هدیه روز پدر می‌تواند انگیزه‌ای برای استفاده کردن از تعطیلات پیش رو باشد. البته باید یادآور شویم که سفر کارت فلای تودی می‌تواند محدودیت زمانی نداشته باشد و استفاده از آن در روزها و حتی ماه‌های آتی نیز امکانپذیر خواهد بود.

سفرکارت، هدیه ای برای روز پدر

مزایای سفر کارت فلای تودی چیست؟

سفر تجربه‌ای ماندگار است. ساختن خاطرات در محیطی متفاوت از فضای روزمره، حتی اگر در حد تجربه‌ای کوتاه‌مدت باشد، برای همیشه در خاطر خواهد ماند و حس خوب آن تا مدتها پایدار می‌ماند. هدیه دادن سفر نیز یک سازمان را برای همیشه در خاطر کارمندانش جاودانه می‌سازد و نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.

سفر کارت فلای تودی برای سازمان‌ها نیز مزایای بسیاری دارد. از جمله اینکه کارفرماها می‌توانند این کارت‌ها را مطابق با بودجه موردنظر خود تهیه کنند. به علاوه این کارت‌ها به طور اختصاصی برای سازمان سفارش دهنده صادر می‌شود و طرح لوگوی سازمان روی آن درج می‌شود. این کار هدیه سازمان را بسیار خاص و متمایز می‌سازد. علاوه بر این، حس خوشایندی در کارمندان برمی‌انگیزد که سازمان این هدیه را مختص کارمندان خود تهیه کرده است.

قابلیت شارژ مجدد کارت سفر، امکان صدور فیزیکی و دیجیتال سفر کارت، امکان صدور نامحدود کارت، امکان درخواست صدور کارت بدون محدودیت زمانی، از دیگر مزایایی سفر کارت فلای تودی است.

امسال روز پدر متفاوتی را برای اطرافیان خود بسازید

یک سفر همیشه می‌تواند هدیه‌ای جذاب و غافلگیرکننده باشد. در این روزها که همه به دنبال تدارک بهترین هدیه روز پدر هستند، شما سفر هدیه دهید. این سفر نه از نوع سفرهای کاری، که سفر تفریحی برای کارمندانی است که روز پدر را متفاوت تجربه خواهند کرد. اگر قصد دارید امسال سفر کارت فلای تودی را به کارمندان خود هدیه دهید، تا دیر نشده درخواست خود را در سایت فلای تودی ثبت کنید.

کد خبر 739249

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha