مجموع نظرات: ۱۳
سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
۳ نفر

نیروی گریز از مرکز یک نیرویی مجازی است که به سمت بیرون بر یک جسم در حال چرخش احساس می‌شود. در واقع، نیروی گریز از مرکز فشار زیادی را برای پرتاب به جسم وارد می‌آورد.

بالگرد

به گزارش همشهری آنلاین، نمی‌دانیم اسمش را چه بگذاریم، اما اینکه نیت این فرد در انجام چنین حرکت خطرناکی چیست، مشخص نشده است!

کد خبر 738712

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • حسن IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    20 4
    باور نکنید بدن انسان قادر به مقاومت در برابر چنین نیروی گریز از مرکزی نیست حالا چطور این کلیپ را ساختند نمی دانم اما نیروی گریز از مرکز نیروی مجازی هست یعنی چه؟ خدا وکیلی یا ترجمه نکنید یا مثل آدم ترجمه کنید امروزه هرکسی یک اظهار فضلی می کند یک کلمه قلمبه سلمبه تهش اضافه می کند یعنی اینکه مثلا سواد دارید والله آنها که اهل فن باشند می دانند سوادی نیست آنها هم که نمی دانند فرقی برایشان نمی کند پس ....
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      12 3
      بر اساس قوانین فیزیک مقدار نیروی گریز از مرکز در مرکز یک دایره صفر است. اینم از سواد که دوست داشتی. جایی که خلبان نشسته مرکز دایره چرخش است و در آنجا نیروی گریز از مرکز صفر است.
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    4 2
    این فیلم صد در صد ساختگی و دروغ است.حتی اگر سرعت چرخش ملخ ۲۰ دور در دقیقه باشد سر خلبان یا اون شخص به سمت بیرون متمایل و شخص ار روی روتور پرت می‌شود.دوم اینکه وقتی هلیکوپتری در حال روشن شدن است مطابق مقررات هیچ انسان یا شیئی نباید رو یا نزدیک ملخ باشد چون با کمترین ضربه ملخ آسیب می‌بیند.ملخی که ارزش میلیاردی دارد.