رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزاری ۶۰ هزار مراسم به مناسبت دهه فجر خبر داد.

سید نظام الدین موسوی

به گزارش همشهری آنلاین- سید نظام الدین موسوی در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه از ۱۲ تا۲۲ بهمن مراسم های مختلفی در مدارس، دانشگاه ها، مساجد، کارخانه ها، ادارات و سایر اماکن برگزار می شود، اظهار کرد: برگزاری مراسم روز ۱۲ بهمن در مرقد مطهر امام با سخنرانی رییس مجلس ، نواخته شدن زنگ انقلاب در ۱۱۰ هزار مدرسه ، برگزاری مراسم مهمانی لاله ها در ۱۹ هزار گلزار شهدا در ۱۳ بهمن ، از مهمترین برنامه هاست‌. حدود۶۰ هزار برنامه در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: گروه های مختلف سرود، نمایشی، علمی،سیاسی، نقاشی دانش آموزی برنامه های ابتکاری زیادی در مدارس اجرا خواهند کرد. در سطح دانشگاه ، مدارس اردوهای راهیان پیشرفت برگزار می‌شود. دشمن دنبال ناامید سازی جوانان است و به همین دلیل این اردوها در دانشگاه ها و مدارس و مراکز صنعتی، علمی برگزار خواهد شد تا جوانان با دستاوردهای علمی کشور آشنا شوند.

موسوی ادامه داد: در ۸۰ هزار مسجد و۵۰ هزار پایگاه بسیج نیز برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد. اقلیت های دینی نیز در کلیساها، معابد و کنیسه های خود مراسم های مختلفی برگزار می کنند.۱۳ بهمن نیز مراسم تجلیل از شهدا و ایثارگران ادیان الهی در آرامگاه زرتشتیان برگزار می شود.

کد خبر 738697

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha