یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۴
۰ نفر

گروه حوادث: مرد فداکار وقتی متوجه شد 2 مرد خودروی زن جوانی را در وسط بزرگراه متوقف کرده و برای وی مزاحمت ایجاد کرده‌اند

در یک اقدام جوانمردانه به کمک این زن شتافت، اما لحظاتی بعد به‌دنبال تصادف شدیدی که در بزرگراه رخ داد جان خود را از دست داد.

این مرد فداکار، عصر چهارشنبه گذشته سوار بر خودروی خود در حال عبور از مسیر شرق به غرب بزرگراه همت بود که با صحنه عجیبی روبه‌رو شد. یک خودروی مدل بالا  با حرکتی سریع جلوی خودروی پرایدی که رانندگی آن را یک زن بر عهده داشت پیچید و راه او را سد کرد.

در حالی که خودروی پراید در خط میانی بزرگراه متوقف شده بود، 2 مرد جوان از خودروی خود پیاده شده و با چاقو به سمت زن جوانی که راننده پراید بود حمله ور شدند. زن جوان با مشاهده این صحنه در حالی که از شدت ترس فریاد می‌زد، در‌های خودروی خود را قفل کرد و شروع به کمک خواستن کرد.

مرد فداکار که از نزدیک شاهد همه این ماجرا بود، با شنیدن فریادهای کمک خواهانه زن جوان خودروی خود را کنار خیابان پارک کرد و برای کمک به او به وسط بزرگراه دوید. او یک راست به طرف مردان مهاجم رفت و قصد داشت آنها را از خودروی زن جوان دور کند که در همین هنگام حادثه دردناکی رخ داد.

راننده یک مینی بوس با مشاهده خودروی پراید زن جوان که در وسط بزرگراه پارک شده بود نتوانست خودروی خود را کنترل کند و مینی‌بوس به شدت با پراید مشکی برخورد کرد.

شدت حادثه به حدی بود که مینی‌بوس چندین متر روی آسفالت خیابان کشیده شد و مرد فداکار را که برای کمک به زن جوان به وسط خیابان دویده بود زیر گرفت.

در این حادثه مرد  فداکار در دم جان سپرد و فرد دیگری هم مجروح شد اما راننده  خودروی مدل بالا  با دیدن این صحنه متواری شد. 

با گزارش ماجرا به پلیس 110، گروهی از ماموران کلانتری 142 کن به سرعت عازم محل حادثه شدند و بعد از هماهنگی‌های لازم با امدادگران، مجروح حادثه را به وسیله بالگرد امداد به بیمارستان منتقل کردند و پیکر بی‌جان مرد جوان  هم به پزشکی قانونی منتقل شد.

قاضی سیدسجاد منافی‌آذر - بازپرس شعبه 12 دادسرای ناحیه5 تهران- که رسیدگی به این پرونده را به‌عهده دارد روز گذشته با بیان این خبر گفت: بعد از برخورد مینی‌بوس با خودروی پراید، مرد فدا کار در دم فوت کرد و یک نفر نیز مجروح شد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در دادسرا ادامه دارد افزود: در حال حاضر پلیس ماموریت یافته است با شناسایی یکی از سرنشینان خودروی فراری که بعد از حادثه پا به فرار گذاشت این ماجرا را رازگشایی کند و مشخص شود انگیزه مردان جوان از متوقف کردن خودروی پراید در وسط بزرگراه چه بوده است.

بازپرس پرونده با بیان اینکه کارشناس راهنمایی و رانندگی، راننده مینی‌بوس را به لحاظ تخطی از سرعت مطمئنه و راننده خودروی فراری  را به‌خاطر متوقف کردن وسیله نقلیه در وسط بزرگراه، هریک به میزان50 درصد مقصر شناخته است، گفت: تحقیقات درخصوص این حادثه ادامه دارد

کد خبر 73856

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز