معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: صدای مهیبی که بامداد امشب در خیابان امام خمینی اصفهان شنیده شد به دلیل انفجار در یک مرکز نظامی وابسته به وزارت دفاع بود.

انفجار

به گزارش همشهری آنلاین، ساعات پایانی شب گذشته برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در محدوده شمالی شهر اصفهان خبر دادند.

به گفته شاهدان عینی این انفجار مربوط به یکی از صنایع دفاعی وابسته به وزارت دفاع در خیابان امام خمینی (ره) اصفهان بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: صدای مهیبی که بامداد امشب در خیابان امام خمینی اصفهان شنیده شد به دلیل انفجار در یک مرکز نظامی وابسته به وزارت دفاع بود.

محمدرضا جان نثاری بامداد یکشنبه اعلام کرد: انفجاری در یکی از مراکز نظامی وابسته به وزارت دفاع در خیابان امام خمینی اصفهان رخ داد که تلفات جانی نداشت.

وزارت دفاع ساعاتی بعد در بیانیه ای اعلام کرد: شامگاه شنبه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ریزپرنده ها قرار گرفت که یکی از آنها با اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

وزارت دفاع و پیشتبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان وزارت دفاع در این بیانیه ای افزود: این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده ها با موفقیت دفع شده است.

این بیانیه می افزاید: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می دهد اقدامات مراکز ما برای تولید قدرت ، اقتدار و امنیت با شتاب و جدیت ادامه خواهد یافت و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.

کد خبر 738068

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 23
  • بهروز IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    11 46
    اون فیلم بردارو بگیرین از خیلی چیزا خبر داره مطمئنا
    • شرلوک هولمز AT ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      17 2
      اوسسا بیا کارآموزیِ کارگاهِ کارآگاهی.
    • Borzoo NO ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      2 3
      آقا بهروز ..همه موبایل و دوربین دارند..منظورتان همه مردم است که باید دستگیر بشن ؟؟؟ خودت هم داری..خودت هم باید دستگیر بشی خخخخخخ
  • هادی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    16 34
    موردی نداره به اون انفجار عظیمی که توی اسراییل چند هفته پیش رخ داد نمیرسه،حتی اسراییلیا خبرو بایکوت کردن نگفتن چقدر خسارت وارد شده ولی میزان اتیش در اسراییل بیانگر همه چی بود
  • reza IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    22 18
    دشمنای این مملکت بدونن هیچ ... نمیتونن بخووورن تامام
  • دانا IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    3 13
    گمان نکنم آتش دل دشمنان با این ترقه کم بشه که وقتی بفهنداتفاق مهمی نیست انشاالله سوزش بیشترهم بشه
  • ناشناس IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    3 17
    مرگ بر دشمنان حسود و بزدل ایران....چنان ترسی از سپاه دارن چندماه تمام نقشه هاشون شکست خورده....فعلا اسراییل از همه طرف محاصرست...،🤣🤣🤣🤣نسل جدید فلسطینان دیروز شاهد بودیم خدایا شکرت...مرگ بر اسرائیل دزد...مرگ بر اتحادیه شیطان ..رنگ پردیده های نجس
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 1
    ایران همیشه سرفراز با کمک خدا