مریم معمار صادقی در توئیتی در انتقاد از اپوزیسیون و به نتیجه نرسیدن ائتلاف و اتحادی که وعده می‌دادند، با توهین به مردم ایران، آنها را گداهایی که نمی‌توانند انتخاب کنند دانست!

مریم معمار صادقی

به گزارش همشهری انلاین، مریم معمار صادقی رئیس سایت ضدانقلاب توانا در توئیتی در انتقاد از اپوزیسیون و به نتیجه نرسیدن ائتلاف و اتحادی که وعده می‌دادند، با توهین به مردم ایران نوشت: "تعبیر انگلیسی «گداها نمی‌توانند انتخاب‌کننده باشند» برای ایرانیان مناسب است. امیدوارم کسی بهش برنخوره. ملتی هستیم گرفتار هر بحرانی که می‌توان تصور کرد و با این حال نیروهای اپوزیسیون طوری رفتار می‌کنند انگار زمان زیادی برای انتخاب از میان بسیاری از غذاهای لوکس و لذیذ دارند.

مریم معمار صادقی سال 97 در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌فارسی اعتراف کرد که پول مؤسسه توانا که آموزش نیرو برای رسانه‌های ضدایران را به‌عهده دارد مستقیماً از آمریکا و چند کشور دیگر تأمین می‌کند.

وی همچنین از حامیان حمله نظامی به ایران است و در یک سخنرانی گفته بود، "در برخی شرایط، بدون جنگ این امکان وجود ندارد که به کرامت انسانی رسید!"

کد خبر 737975

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • سادات طباطبایی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    22 10
    آب را بریز آنجایی که میسوزه. ضمناً پماد سوختگی برای رفع سوزش موجود است!!!
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    20 13
    غلط زیادی کرده
  • رضا هاشمزاده IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    17 11
    اگر به فکر مردم ایران هستید تحریمها رابردارید. .... من از انگلیسیها تعجب می کنم آیا نمی دانند مردم ایران به استعمار و دخالت بیگانگان و نیز استبداد حساسند. مغولان، تیموریان، سلوکیه، عثمانیها، هلندیها، اسپانیولیها و آمریکا و انگلیسیه و فرانسویان خائن و روسها نتوانستند درازمدت به ایران غلبه کنند. شما بدترین روش (تحریم ملت) را به کار بستید و نتیجه نمی گیرید. به جانم قسم اگر امورات این کشور در اختیار من بود همه تان را تجزیه می‌کردم و در داخل بدون توجه به نژاد و مذهب برای پیشرفت از افراد کاردان استفاده می کردم و استقلال کاتالونیا وباسک و ایرلند اشغالی و ولز و اسکاتلند وموریس و آلزاس ومارسی و گرینلند و چچن و تاتارستان و کالیفرنیا وتگزاس را به صورت دو فاکتو به رسمیت می شناختم. مسئولان ایران زیادی بنجابت به خرج می دهند وتازه شروع به تحریم کرده اند.
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    20 10
    این حق طبیعی بشری است نه عطیه امثال تو اما انتخاب چه کسی در چه شرایطی و با کدام برتری ؟ در این اپوزیسیونی که یکی از آنها مریم معمار صادقی باشه با این سابقه و دیگری رضا پهلوی مفت خور و مصی پولی نژاد باشه و کاملیا انتخابی فرد ،مجیز گوی بن سلمان ! ً و مزدور آدمکش مریم رجوی و اسماعیلون فرصت طلب ، آدم بدرد بخوری نمی. بینیم .
  • علی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    20 19
    با مشت آهنین به دهن وطن فروشان خائن میزنیم مرگ بر ضد انقلاب ما تا پای جان از اسلام دفاع میکنیم