انتخاب و خرید پرچم متناسب با شرایط کسب و کار یا محل نصب آن؛ از موضوعات دشواری است که اکثر مشتریان با آن مواجه می شوند.

پرچم

 تنوع بی نظیر رنگ و طرح پرچم برای مناسبت های مختلف باعث شده است تا خریداران در هنگام خرید این محصول کمی با تردید و نگرانی همراه باشند. به همین علت ما در این مطلب به توضیح برخی از نکاتی که در هنگام خرید پرچم باید به آن توجه شود؛ می پردازیم تا بتوانید بهترین نوع پرچم را متناسب با نیاز کسب و کارتان خریداری کنید.

انتخاب سایز پرچم متناسب با سایز میله

اولین نکته ای که در هنگام خرید پرچم باید به آن توجه شود؛ متناسب بودن سایز پرچم با سایز میله است. در بهترین وضعیت اغلب تولید کنندگان پرچم پیشنهاد می کنند تا طول پرچم حداقل یک چهارم ارتفاع میله آن باشد. همچنین پیشنهاد می شود که نباید اندازه پرچم از یک دوم میله بیشتر باشد زیرا می تواند زیبایی بصری آن را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از عواملی که می تواند باعث جذب عموم مردم به پرچم شود؛ زیبایی بصری پرچم است، بنابراین بهتر است علاوه بر توجه به قیمت پرچم؛ باید به هماهنگی سایز پرچم با سایز میله در هنگام اهتزاز آن توجه شود.

انتخاب جنس پارچه متناسب با محل نصب

تنوع پارچه و جنس پرچم باعث شده است تا اغلب مشتریان شاهد متفاوت بودن قیمت پرچم باشند. در بیشتر مواقع برای تهیه انواع پرچم؛ از پارچه های ساتن استفاده می شود. البته پارچه ساتن نیز دارای تنوع بسیاری است که خود باعث تفاوت قیمت پرچم نیز می شود. پرچم هایی از جنس ساتن معمولاً از ریزش مناسبی برخوردار هستند و به دلیل براقیت بالا، باعث افزایش جلوه بصری پرچم می شوند.

برای نصب پرچم در ارتفاع بالا از پارچه های ساتنی براق و نسبتاً نازک استفاده می کنند تا اهتزاز آن به بهترین شکل باشد و در اثر جریان باد حرکت کند؛ اما در ارتفاعات کم و در محیط های سر بسته مانند فروشگاه ها، نمایشگاه ها و مناسبت های رسمی و تشریفاتی؛ از پرچم های ضخیم تری مانند مخمل یا ساتن ضخیم استفاده می شود.

هرچه قدر کیفیت و جنس پارچه ای که برای خرید پرچم انتخاب می کنید بهتر باشد، قطعاً قیمت پرچم نیز افزایش پیدا می کند. پارچه های باکیفیت اگرچه باعث بالا رفتن قیمت پرچم می شوند؛ اما در جذب افراد و جلوه بیشتر برند یا کسب و کارتان تاثیرگذار هستند.

قیمت پرچم

انتخاب نوع چاپ متناسب با پارچه و طرح

برای ایجاد طرح روی پارچه پرچم از چاپ به شیوه دیجیتال و دستی استفاده می شود. نوع طرح و جنس پارچه از عواملی هستند که در تعیین نوع چاپ تاثیر گذار هستند. امروزه بیشتر طرح ها روی پرچم به شیوه دیجیتالی چاپ می شود. دقت بالا، سرعت بالا، کیفیت چاپ عالی و...از عواملی هستند که موجب محبوبیت چاپ دیجیتال شده است. معمولاً قیمت پرچمی که طرحی روی آن به صورت دیجیتالی چاپ می شود، نسبت به سایر پرچم ها با روش های چاپ مختلف مانند چاپ دستی، گلدوزی، سیلک و...بیشتر است.

با این حال علاوه بر کیفیت باید به این موضوع توجه شود که ممکن است چاپ دیجیتال برای هر پارچه ای مناسب نباشد. به همین جهت بهتر است قبل از انتخاب نوع چاپ؛ با متخصصان حاذق در این حوزه، در رابطه با بهترین نوع چاپ متناسب با پارچه و طرح آن مشورت شود.

نکات خرید میله پرچم

متاسفانه برخی از مشتریان توجهی به میله پرچم و کیفیت آن ندارند. در واقع آن ها هنگام خرید، تنها به قیمت پرچم توجه می کنند. این دسته از افراد قطعاً بعد از سفارش محصول خود، رضایت لازم را نخواهند داشت. میله یکی از اجزای اصلی پرچم است که علاوه بر زیبایی بصری؛ تاثیر قابل توجهی در مقاومت پرچم در شرایط آب و هوایی مختلف دارد، بنابراین بهتر است در هنگام خرید میله پرچم به نکات زیر توجه شود.

  1. ارتفاع میله باید متناسب با ارتفاع درختان و ساختمان های اطراف انتخاب شود تا بتواند جلوه مناسبی در محیط مورد نظر داشته باشد.
  2. میله پرچم در جنس های چوبی، آلومینیوم، فایبرگلاس، فولاد و...تولید می شود. جنس این میله باید متناسب با شرایط آب و هوایی انتخاب شود.
  3. در هنگام خرید میله پرچم باید به شرایط آب و هوایی محل نصب توجه شود. قطعاً در شرایط آب و هوایی که امکان وزش باد شدید است، باید از میله های سنگین تر مانند فولاد استفاده شود تا در برابر وزن باد مقاومت خود را حفظ کنند.

کلام آخر

در این محتوا به توضیح برخی از نکاتی که باید هنگام خرید پرچم به آن توجه داشته باشید، پرداختیم. دانستیم که نوع پرچم، طرح پرچم، جنس پارچه و قیمت پرچم از مهم ترین نکاتی هستند که هنگام خرید پرچم باید به آن توجه شود. خرید پرچم از مراکز معتبر می تواند نگرانی مشتریان را  هنگام خرید این محصول کمتر کند.

بارنگ یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین مجموعه های تولید کننده انواع پرچم در ایران است که با پیشینه موفق در عرصه تولید پرچم، توانسته است محبوبیت بالایی میان مشتریان داشته باشد. استفاده از پارچه مرغوب و درجه یک، پایه قوی، میله های زیبا و محکم و چاپ بی عیب و نقص پرچم با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن، از دلایلی است که موجب محبوبیت بالای این مجموعه در میان کسب و کارهای مختلف شده است.

شما می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی مجموعه بارنگ و استعلام قیمت پرچم مورد نظر؛ سفارش محصول خود را در کمترین زمان به ثبت برسانید.

قیمت پرچم

اطلاعات تماس با مجموعه تولیدی و چاپ پرچم بارنگ

آدرس دفتر مرکزی: تهران، صادقیه، ضلع جنوبی فلکه اول، انتهای خیابان شهید رحیمی، بلوار شهید گلاب، پلاک ۵۳، طبقه دوم، واحد ۴

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۲۸۳۸۳۴ – ۰۲۱۴۴۲۸۳۸۳۵

آدرس سایت: https://barangco.com

کد خبر 737546

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha