چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

مراسم اختتامیه دومین دوره اجراهای رادیو تئاتر در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خانه هنرمندان ایران، در این مراسم مدیران و هنرمندان رادیو از بیش از 10 سال تلاش دکتر حسن خجسته، پدر رادیو تقدیر کردند و نشان عالی مرکز هنرهای نمایشی رادیو به وی اهدا شد.

در مراسم اختتامیه دومین رپرتوار رادیو تئاتر، خجسته خطاب به حاضران گفت: شما همیشه به من گفتید پدر رادیو هستم. من جوانم و سعی نکنید با گفتن کلمه پدر من را پیر کنید.

سال 1370 به رادیو آمدم. وقتی سال 1377 به معاونت صدا رفتم، هدفم حفظ مخاطبان فعلی و جذب مخاطبان جدید بود. در این سال‌ها تولیدات رادیو افزایش یافت و آن هم نتیجه اعتماد به بچه‌ها بود. بزرگ شدن رادیو و قدرت آن نتیجه شناخت فرصت‌ها و زحمت شما عزیزان بود.

در بخشی از مراسم هم احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران تندیسی را که علیرضا رضاداد، دبیر جشنواره فیلم شهر برای معاون صدا تهیه کرده بود به او اهدا کرد. دومین رپرتوار رادیو تئاتر با اجرای 11 نمایشنامه به مناسبت سی‌امین سالگرد انقلاب برگزار شد و از نمایشنامه‌نویسانی  مانند زنده‌یاد اکبر رادی، بهرام بیضایی، خسرو حکیم رابط، علیرضا نادری نجف‌آبادی، نغمه ثمینی، محمد یعقوبی، کورش نریمانی، حسین مهکام، نادر برهانی مرند، محمد رحمانیان و محمد استادمحمد که آثارشان در رپرتوار رادیو تئاتر بعد از تنظیم رادیویی اجرا شد، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 73610

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز