چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۵
۰ نفر

رم: در حالی که قاچاقچیان هر روز به شگرد تازه‌ای برای قاچاق مواد مخدر دست می‌زنند، ماموران گمرک فرودگاه در چمدان چند مسافر،گوشت آلوده به کوکائین پیدا کردند.

ماموران حین بازرسی چمدان‌های این مسافران متوجه وجود بسته‌های گوشت در چمدان آنها شدند. از آنجایی که حمل گوشت در چمدان غیرمعمول به نظر می‌رسد، آنها بسته‌های گوشت را باز کرده و بسته‌های کوچک مواد مخدر بین ورقه‌های گوشت قرمز را کشف کردند. 

ماموران گمرک به خبرنگاران گفتند این تمسخرآمیز‌ترین روش جاسازی مواد مخدر در چند سال اخیر بوده است زیرا حتی اگر مواد در بین لباس‌ها جاسازی شده بودند، احتمال کشف آنها کمتر می‌شد.

گاو خشمگین

کلورادو: دوچرخه‌سوار جوانی که برای عبور گاوی عظیم‌الجثه از عرض خیابان به او راه داده بود از کرده خود پشیمان شد. این جوان در حال دوچرخه‌سواری در منطقه‌ای ییلاقی بود که از راه دور گاوی را دید که می‌خواست از جاده عبور کند . به همین دلیل او دوچرخه را چند متر مانده به گاو متوقف کرد تا این حیوان از جاده‌ای که عرض بسیار کمی داشت، عبور کند.

اما گاو خشمگین به سرعت این جوان را غافلگیر کرده و به سمت او حمله‌ور شد. با این اقدام، جوان به زمین افتاد و گاو برای چند دقیقه روی پاهای او ایستاد.

البته با سررسیدن ساکنان محل این حیوان فراری شد اما پسر 25 ساله که دچار کوفتگی شدید شده بود به بیمارستان انتقال یافت.

این جوان با اعتراض گفت که دیگر هیچگاه از علائم هشدار‌دهنده -که اولویت عبور از جاده را به حیوانات می‌دهند- پیروی نخواهد کرد.

سوختگی بدون آتش

نیوجرسی: این روز‌ها پلیس سرگرم رسیدگی به پرونده‌ای است که در آن منبع شعله‌های آتشی که منجر به سوختن مردی میانسال شده، مشخص نیست. در پی تماس‌های تلفنی همسایگان و شکایت آنها از بوی بدی که از خانه یکی از ساکنان آپارتمان استشمام می‌شد، پلیس به این محل رفت.

ماموران پس از شکستن در، با جسد مردی 56 ساله وسط سالن پذیرایی مواجه شدند که سوختگی بدن او از نوع درجه 2 بود اما در کمال تعجب هیچ آثاری از آتش‌ در اطراف او وجود نداشت.

به گفته پلیس تنها شعله روشن خانه او، شعله شمعی بود که در حمام می‌سوخت و در هیچ قسمتی از خانه آثار سوختگی وجود نداشت؛ هرچند راز این پرونده هنوز کشف نشده اما برخی از کارشناسان این فرضیه را مطرح می‌کنند که احتمالا جسد در محل دیگری سوزانده شده و سپس به طریقی در این خانه پنهان شده است.

یک ماه زندگی روی آب

کانبرا: یک جعبه بزرگ موجب زنده ماندن 2 ماهیگیر میانماری شد. این ماهیگیران برای ماهیگیری به اقیانوس رفته بودند که قایق آنها دچار نقص فنی شد و هرچه تلاش کردند نتوانستند از غرق شدن آن جلوگیری کنند.

در حالی که قایق غرق می‌شد و برخی از محتویات داخل آن روی آب می‌آمد این ماهیگیران که در آب سرگردان شده و چاره‌ای جز شنا کردن نداشتند متوجه یک جعبه بزرگ شدند که از آن برای نگهداری ماهی‌ها در یخ استفاده می‌کردند.

این جعبه  روی آب شناور بود و ماهیگیران سوار آن شدند. گفتنی است آنها برای مدت بیش از 25 روز توانستند در این جعبه شناور روی آب دوام بیاورند تا اینکه گارد ساحلی آنها را پیدا کرد.

این ماهیگیران که به شدت دچار سوء تغذیه  شده بودند به بیمارستان انتقال یافتند. عکس‌های هوایی گرفته شده از آنها نشان می‌دهد که آنها نزدیک به یک ماه داخل جعبه‌ای که اندازه یک میز تحریر بوده، روزگار گذرانده‌اند.

کد خبر 73607

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز