روزهای سرد و برفی اخیر را در حالی پشت سر گذاشتیم که عوامل شهرداری با تلاش شبانه‌روزی به خدمت‌رسانی مشغول بودند تا هیچ خیابان و معبری در اثر بارش برف مسدود و قفل نشود.

برف

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهای اخیر با وجود بارش سنگین برف در شمال شهر، عوامل شهرداری منطقه یک در بارش‌های اخیر با ۱۳ ساعت برف روبی مستمر اجازه ندادند معابر، بزرگراه‌ها و خیابان‌های این منطقه پرتردد از شهر در اثر بارش برف قفل شود. به گفته «سید مهدی صباغ» شهردار منطقه یک در عملیات برف روبی معابر این منطقه، عوامل شهرداری از ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه تا روز دوشنبه ۲۶ دی ماه به صورت آماده باش در معابر منطقه حضور داشتند و عملیات پاکسازی معابر را با تجهیزات لازم انجام دادند.

عملیات ۱۳ ساعته برف‌روبی در شمالی‌ترین نقطه شهر با به کار گیری ۷۰ خاور، ۱۵ دستگاه کامیون، ۱۰ دستگاه لودر و ۴۸ دستگاه ماشین آلات مکانیزه و با حضور بیش از ۲۰۰ نیروی برف روب انجام شد.

کد خبر 735386

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    این فیلم روبه نق نقوهای دائم بهانه گیر خودخواه بیعرضه راحت‌طلب ... های تازه به دوران رسیده یعنی در مقابل این هیچی ندارها آدم لغت کم می آره که درهشت سال لال وکر وکور بودن نشان بدید خدا قوت به زحمت کشان شهرداری
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    دست مریزاد خداوند خیر و سلامتی به همه شان عطا کند