رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری مدیرعامل و معاونان یکی از شرکت‌های سهامی دولتی استان مازندران به اتهام تبانی درمعاملات دولتی و تضییع حقوق بیت المال خبرداد.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری ضمن تأکید بر رعایت قوانین و مقررات، در سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی از برخورد قاطع و بی‌اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه‌های مزبور خبر داد و اظهار کرد: برخورد با جرایم مدیران متخلف، خصوصا جرائم مالی و اقتصادی، همواره یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی استان خواهد بود.

رئیس شورای قضایی استان مازندران تصریح کرد: با اقدام به موقع و مسؤولانه ی پلیس امنیت اقتصادی و صدور دستور به هنگام و قانونی از سوی مقام قضائی، مدیرعامل یکی از شرکت‌های سهامی دولتی استان و تعدادی از معاونات وی دستگیر شدند.

این مقام عالی قضایی افزود: در همین راستا در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، پرونده ای تشکیل شده و درحال رسیدگی است.

وی افزود: به منظور دسترسی به متهمان و جلوگیری از فرار ایشان و با توجه به وجود دلایل کافی، پس از تفهیم اتهام، قرار تامین کیفری متناسب صادر شد که به لحاظ عجز مشارلیهم از تودیع تامین، جملگی به زندان معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در پایان با تاکید براینکه فعالیت تمام کارکنان ادارات، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی یا وابسته به دولت، در سطح استان زیر ذره بین دستگاه‌های نظارتی خواهد بود، اظهار کرد: دستگاه قضائی از هیچ اقدامی که در راستای سالم‌سازی و فساد ستیزی در مراجع اداری باشد، دریغ نکرده و در برخورد قانونی با متعدیان به حقوق بیت المال، هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد.

کد خبر 734470
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 77
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور UA ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    83 2
    چرا اسامی انان را اعلام نمی کنید. بحث دو خانم را بخاطر حجاب گزارش تلوزیونی تهیه میکنید. حالا این اقای مدیر عامل و معاونان خیلی با ابرو هستند. یک بام و دو هوا؟
  • US ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    75 3
    هدف اصلی برخی کسانی راکه مشاغل کلیدی درکشوردارند نخست جمع کردن ثروت دوم فرارازکشوراست
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    74 3
    چرااسمشون واعلام نمیکنید .
  • اسد IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    66 1
    اینها بایداعدام بشن چه فایده متهم دستگیر شده چندروز دیگه آزاد میشن واین برخوردها ی ضعيف باعث تشویق دیگر ان میشه وفساد درجامعه افزایش پیدا می‌کند
  • مهران فر IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    57 5
    عالی آفرین، خاوری را برگردانید یا همان جا اعدامش کنید
  • یوسف فرخ IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    41 2
    با سلام و احترام و خسته نباشید و خدا قوت به همه مسئولین سالم ،.دستگاه قضابتنهایی ،چه کار می‌تواند بکند.متاسفانه بسیاری از سیستم درست اداری ما، رها شده اند که اگر جدی گرفته بشه ،بسیاری از مشکلات کشور عزیزمان ایران حل میشه.مثلا صندوق انتقادات و پیشنهادات و نظرات و بازرسی و .. در ادارات چقدر تاثیر دارد؟وقتی جدی نمی گیریم!.یا مثلاً اداره حراست در ادارات ،از چه حراست میکند ،اگر وظیفه خود را درست عمل میکند ،پس این دزدیها چطوری انجام می‌شود و در زمان دزدیها و اختلاسها ،اداره حراست خواب هست ؟؟!!!
  • محمد رضا احمدی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    49 4
    چه عجب برای اولین بار حرکتی شد
  • سارا IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    24 19
    این خاوری بی شرف به درک واصل کنید تا دشمنان داخلی دهنشون ببندن