همشهری‌آنلاین: معاونان جدید صدا و برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی معرفی شدند

محمدحسین صوفی و حسن خجسته معاونان جدید صدا و برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی در مراسمی با حضور مدیران این دو حوزه معرفی شدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مهندس ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما در این مراسم جابجایی مدیران در دو حوزه صف و ستاد را اقدامی هدفمند و سنجیده مبتنی بر دانش مدیریتی برشمرد و افزود: این رویکرد می‌تواند زمینه استفاده بهتر از تجربیات و دانش مدیران را فراهم کند. [انتصاب‌های تازه در صدا و سیما]

وی با قدردانی از بیش از یک دهه مدیریت خجسته در صدا وی را مدیری صادق، پرتلاش و امین دانست و گفت: در دوره مدیریت آقای خجسته، رادیو از نظر کمی و کیفی متحول شده است.

ضرغامی با اشاره به اینکه رادیو اکنون رسانه‌ای پرمخاطب و رقیب جدی برای دیگر رسانه‌هاست، گفت: ابتکار در ساختارهای مختلف برنامه‌سازی، ایجاد تنوع و توسعه حوزه‌های تخصصی فعالیت رادیو از نقاط قوت معاونت صدا در سالهای اخیر است.

وی با قدردانی از مدیران و کارکنان رادیو گفت: مجموعه مدیران رادیو، مدیرانی پرتلاش، قانع و متدین و آماده تحقق بخشی به اهداف رسانه ملی هستند.

رئیس سازمان صداوسیما در ادامه با تشریح انتظارات و اولویت‌های رسانه ملی در حوزه فعالیت معاونت صدا گفت: ساماندهی موسیقی و افزایش دقت و نظارت مستمر بر تولیدات و برنامه‌های رادیویی از رویکردهای مهم رسانه ملی در این حوزه است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در عرصه ساماندهی موسیقی و در جهت ارتقاء کیفی در پخش موسیقی، گفت: این اقدامات با قوت بیشتری تداوم خواهد داشت.

کد خبر 73434

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز