قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

قالیباف بر سر مزار حاج قاسم

به گزارش همشهری آنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و یار دیرین حاج قاسم صبح امروز و در ایام سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت با حضور در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان به مقام شامخ سردار دل‌ها و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

مدیران قدر مردم را بدانند

رئیس مجلس شورای اسلامی توصیه کرد: همه ما به گونه ای رفتار کنیم که راه شهدا و امام شهدا را تحت هدایت مقام معظم رهبری پیش ببریم تا صداقت، صفا و اخلاص و برکات حاج قاسم نصیب همه ما شود. بنا  به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف امروز - ۱۵ دی ماه - در جوار مزار سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور دلدادگان سردار دل ها از نقاط مختلف کشور و خارج از این مرز و بوم، اظهار کرد: از همه زواری که در این هوای سرد به زیارت مرقد شهید سلیمانی می آیند و همچنین از میزبانان و خدمت رسانان زائران تشکر می کنم.

وی ادامه داد: توفیقی بود که در ایام سالگرد شهادت سردار دل ها مانند همه مردم دلداده جمهوری اسلامی به کرمان بیایم و سعادت زیارت مرقد حاج قاسم که یک پاسدار واقعی و رزمنده و فرمانده بود و افتخار و عزت برای جهان اسلام فراهم کرد، داشته باشم.

علت ارادت مردم به شهید سلیمانی

رئیس مجلس شورای اسلامی اخلاص شهید سلیمانی را از علل ارادت مردم به شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: شهید سلیمانی چون انسان صادق و مخلصی بود زندگیش پربرکت بود؛ یعنی برکت مادی و معنوی هم در این دنیا و هم در آخرت و این نتیجه زحمات و اخلاص و رفتار ایشان بود. وی بیان کرد: مردم ما نشان دادند که قدرشناس هستند و انقلاب، رهبری و ایران را دوست دارند و امیدواریم ما مدیران قدر این مردم را بدانیم و نسبت به آنها به درستی انجام وظیفه کنیم.

امروز همچنین سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

تصاویر قالیباف در صف زائران حاج قاسم
تصاویر قالیباف در صف زائران حاج قاسم 
تصاویر قالیباف در صف زائران حاج قاسم؛ واکنش مردم | بوسه رئیس مجلس بر مزار شهید سلیمانی‌
 قالیباف در صف زائران حاج قاسم 
قالیباف در صف زائران حاج قاسم
 قالیباف در صف زائران حاج قاسم 
 قالیباف در صف زائران حاج قاسم
 قالیباف در صف زائران حاج قاسم 
قالیباف در صف زائران حاج قاسم
 قالیباف در صف زائران حاج قاسم 
بوسه قالیباف بر مزار حاج قاسم
بوسه قالیباف بر مزار حاج قاسم 

کد خبر 732829

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha