شنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۵ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

گروه ادب و هنر: جشنواره تئاتر تک نفره که در فرهنگسرای نیاوران برپا بود طی مراسمی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این جشنواره جایزه داوران در بخش نمایشنامه‌نویسی آزاد به کیوان نخعی، جواد اسماعیلی، محمد رحمانیان، حمیدرضا مرادی و دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی اهدا شد.

در بخش نمایشنامه‌نویسی آسیب‌های اجتماعی نیز جوایز جشنواره به داود بنی‌اردلان، فرهاد نقدعلی، آرش عباسی و جمشید خانیان تعلق گرفت.

در بخش کارگردانی آزاد نیز جواد اسماعیلی، مهرداد حیدری و فرزاد جعفری و کارگردانی آسیب‌های اجتماعی احسان فاضلی و فرهاد نقدعلی به عنوان بهترین‌ها جوایز خود را دریافت کردند.

در بخش بازیگری زن، دیپلم افتخار به سیما سمیعی برای «چاه آخشیج» و سارا مدنی برای «ما که ما نیستیم» و ماندانا عبقری برای «آرش» اهدا شد.

جایزه سوم به سمیه حسین پاشایی برای «دیگر مرا صدا نزن مادر» و مریم علایی برای «ناتمام» اهدا شد. جایزه دوم نیز به میترا شیرچوند برای نمایش «تنید» و جایزه اول به نادیا فرجی برای نمایش «افق در استانبول» اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد نیز بهرام ریحانی برای نمایش «واقعی» و پوریا سیار برای نمایش «هپروت» اهدا شد. جایزه سوم این بخش به محسن نوری برای نمایش «مصاحبه» و علی برنجیان برای نمایش «مش کاظم حلبی» اهدا شد.

جایزه دوم بازیگری مرد نیز به صورت مشترک به آرش عباسی برای نمایش «هوس» و حمیدرضا مرادی برای نمایش «یک داستان واقعی» اهدا شد.

جایزه نخست این بخش به صورت مشترک به مهرداد حیدری فارسانی برای نمایش «تکرار» و وحید نفر برای نمایش «عاشقی» اهدا شد.

همچنین هیأت داوران جایزه بهترین اجرا را به مجموعه عوامل نمایش «تکرار» به کارگردانی مهرداد حیدری فارسانی دادند.

جایزه ویژه هیأت داوران نیز به خاطرحضور هایده حائری و اجرای شاعرانه «کهنه ننو» به وی اهدا شد.

کد خبر 7323

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز